کانر بردلی قبل از دیدار با تاتنهام – لیورپول به تمرین بازگشت

کانر بردلی، مدافع لیورپول، پس از بهبودی از مشکل مچ پا که ماه گذشته ایجاد شده بود، به تمرینات بازگشت.

این بازیکن 20 ساله چهار بازی اخیر قرمزها را به دلیل مصدومیتی که در جریان شکست ماه گذشته مقابل کریستال پالاس متحمل شد، از دست داده است.

با این حال، او اکنون با هم تیمی های خود به تمرینات بازگشته است و می تواند در رقابت با تاتنهام در روز یکشنبه، در ساعت 16:30 بعدازظهر باشد.

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز جمعه (9:45 صبح به وقت محلی) به‌روزرسانی کاملی در مورد آمادگی جسمانی ایرلندی شمالی ارائه خواهد کرد.

بردلی در این فصل یک فصل پرفورمنس برای لیورپول سپری کرده و 22 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و یک گل و 6 پاس گل به ثمر رسانده است.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 28 ژانویه 2024: کانر بردلی از لیورپول در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه لیورپول و نوریچ سیتی اف سی در آنفیلد.  لیورپول 5-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

او پس از ورود به تیم به جای ترنت الکساندر-آرنولد مصدوم، پیشرفت کرد، اما باید دید که او چقدر ممکن است با نایب کاپیتان بازی کند.

اما کلوپ مطمئناً از تقویت گزینه‌های تیمش استقبال می‌کند، زیرا لیورپول به دنبال آن است که آخرین فصل سرمربیگری خود را با قدرت تمام کند.

بازگشت بردلی با جدول زمانی اولیه ای که سرمربی در ماه گذشته ارائه کرد همزمان است، با بازگشت او در هفته اول ماه می که پس از “کشش بیش از حد رباط ها” در مچ پایش پیش بینی می شد.

فراتر از دیدار یکشنبه اسپرز، تنها دو بازی دیگر در این فصل وجود دارد – برابر استون ویلا و وولوز – و بردلی مشتاق خواهد بود که یک نکته مثبت را امضا کند.

بازگشت این بازیکن 20 ساله، دیوگو جوتا (ران)، جوئل ماتیپ (ACL)، تیاگو (همسترینگ) و بن دواک (MCL) را به عنوان اعضای باقیمانده در لیست مصدومان باقی می گذارد.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/conor-bradley-back-in-training-ahead-of-tottenham-visit/ منبع: