رونالدو و مگوایر هدف اصلی نفرت در توییتر هستند

در طول دوره مورد بررسی در این تحقیق، کریستیانو رونالدو بیش از هر فوتبالیست دیگری در توییتر با آزار و اذیت مواجه شد. از آگوست 2021 تا ژانویه 2022، او 12520 پیام آزاردهنده یا توهین آمیز دریافت کرده است.

جالب اینجاست که رتبه های سوم و چهارم این لیست نیز در اختیار بازیکنان منچستریونایتد است. مارکوس راشفورد و برونو فرناندز به ترتیب مقام های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

در این گزارش تنها تعداد کمی از فوتبالیست های شاغل در لیگ برتر آماج نفرت پراکنی در توییتر قرار گرفته اند. به هر حال، نیمی از پیام‌های آزاردهنده فقط 12 فوتبالیست را هدف قرار داده بود که هشت نفر از آنها بازیکنان منچستریونایتد بودند.

پس از این چهار ستاره منچستریونایتد، هری کین بازیکن تاتنهام و کاپیتان تیم ملی انگلیس در رده پنجم قرار دارد. سایر بازیکنان توئیتر که بیشتر مورد آزار قرار گرفته اند، فرد، جسی لینگارد، جک گریلیش، پل پوگبا و دیوید دخیا هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی هری مگوایر، دیگر ستاره منچستریونایتد، در بدرفتاری های توئیتری در رتبه دوم قرار گرفت. او در این مدت 8954 پیام دریافت کرد که محتوای آنها توهین آمیز یا حاوی نفرت تلقی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طبق آمار منتشر شده در انگلیس، دو بازیکن فوتبال منچستریونایتد به نام های کریستیانو رونالدو و هری مگوایر تاکنون بیشترین حملات را در توئیتر انجام داده اند. سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بریتانیا اعلام کرده است که این دو ستاره تنها در نیمه اول فصل 2021-2022 چیزی حدود 60 هزار پیام آزاردهنده دریافت کرده اند.

کریستیانو رونالدو و هری مگوایر بیشترین حملات را در توییتر داشته اند. این دو فوتبالیست منچستریونایتد بیش از هر ستاره دیگری در لیگ برتر در توییتر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.


سرویس خبر شماره: 1836526
آگوست 11, 1401 @ 9:04 ب.ظ
15.9 هزار |

27نقطه نظر