آخرین وضعیت مذاکرات استقلال با بازیکن سابق تیم ملی/ محبی بالاخره آبی پوش می شود؟

در حالی که اخباری مبنی بر تمایل ساپینتو برای جذب یک وینگر خارجی شنیده می شد، چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلالی ها همچنان از جذب محیبی ناامید نیستند و مذاکرات این باشگاه با مدیران سانتا کلارا ادامه دارد.

اگر این اتفاق بیفتد، خیال ساپینتو برای جانشینی امیرحسین حسین زاده راحت می شود و یک بازیکن باکیفیت و با انگیزه مربی تیمش می شود.

بحث استقلالی شدن محمد محبی، وینگر ایرانی باشگاه سانتا کلارا مدت هاست مطرح شده و گفته می شود بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران را باید قطعی دانست، بنابراین در شرایطی که هواداران استقلالی ها بودند. در انتظار حضور ملی پوش سابق در ترکیب تیمشان، ناگهان خبر رسید که سرمربی ماریو سیلوا سانتا کلارا اجازه نمی دهد این بازیکن ایرانی از تیمش جدا شود و روی او به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیمش حساب ویژه ای باز کرد. فصل جدید

به احتمال زیاد محبی با قراردادی قرضی یک ساله به استقلال خواهد پیوست تا شانس بازگشت او به تیم ملی در طول فصل با حضور در میانه راه جام جهانی افزایش یابد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از صبح امروز خبرهایی مبنی بر توافق باشگاه پرتغالی با جدایی وینگر ایرانی خود در برخی رسانه ها منتشر شد و به نظر می رسد محبی به زودی به ایران بازگردد و با لباس استقلال عکس یادگاری بگیرد.