رونالدینیو: جدایی مسی از بارسا باور نکردنی بود

رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا که حالا ژاوی را تمجید کرده است، گفت: “من برای ژاوی و هر کاری که انجام می دهد بسیار خوشحالم، امیدوارم بتواند هواداران بارسا را ​​بسیار خوشحال کند.”

قبل از ژاوی، بسیاری از هواداران بارسلونا حتی امیدی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در این فصل نداشتند، اما این سرمربی جوان همه چیز را تغییر داد و حالا نه تنها بلوگرانا در رده دوم لالیگا قرار دارد، بلکه در لیگ اروپا نیز در جایگاه دوم قرار دارد. یک مدعی قهرمانی


سرویس خبر شماره: 1818270 |
16 فروردين 1401 ساعت 23:32 |
7,892 |

2نظرات

رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا درباره مشکلات مختلف باشگاه صحبت کرده است.

انتقال رافینیا به بارسلونا: “دوست دارم او بیاید، او کیفیت زیادی دارد. او در لالیگا جا می گیرد و اگر بیاید برای بارسا خوب خواهد بود.”

جدایی مسی از بارسا: “زمانی که مسی بارسا را ​​ترک کرد شگفت انگیز بود اما او یک دوست بزرگ است و مهم این است که او خوشحال و خوب است. مهم نیست کجا خوشحال است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونالدینیو همچنین از عثمان دمبله و پدرش تمجید کرد و گفت: “امیدوارم پدرم بتواند روزهای خوبی را سپری کند. او کیفیت زیادی دارد و این را نشان می دهد. بارسا برای من بهترین باشگاه جهان است و بازیکنان کمی می توانند بگویند که برای آنها بازی می کنند. بارسا “این یکی از بهترین باشگاه ها برای بازی کردن است.”