با الهام از لحظات قبل از شروع بازی، زمانی که نبض شما تند میشود، تمام ماهیچههایتان منقبض میشوند و به نظر میرسد قلبتان در گلویتان میتپد…
بایرن مونیخ و آدیداس لباس ویژه ای برای فصل 2024-2025 طراحی کرده اند. یک پیراهن خانگی که نشان دهنده ضربان قلب و شور است که بازیکنان را در زمین با هواداران حاضر در سکوها متحد می کند. برای بیش از 100 سال، رنگ قرمز بسیار بیشتر از یک رنگ برای بایرن است. برای اولین بار در تاریخ باشگاه، از سه رنگ قرمز مختلف در طراحی پیراهن استفاده شده است: برای هویت، احساسات و درام بازی.
طرح رنگ سه گانه همچنین ادای احترام به بایرن به عنوان تنها تیم مردان آلمانی است که سه گانه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.
آستین پیراهن با آرم آلیانز تزئین شده است که روی سینه پیراهن تیم زنان نیز دیده می شود. برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، این نشان لوگوی شرکت را با یک کد QR ترکیب می کند که طرفداران بایرن می توانند از آن برای دسترسی به تبلیغات انحصاری استفاده کنند. با این کمپین خلاقانه کد QR، آلیانز قصد دارد تعامل با گروههای جوانتر را در پایگاه جهانی طرفداران خود افزایش دهد.
تیم بانوان بایرن این پیراهن های جدید را برای اولین بار در فینال جام حذفی در 9 می در شهر کلن مقابل ولفسبورگ به تن خواهد کرد. این مردان همچنین سه روز بعد در آخرین بازی خانگی فصل مقابل وولفسبورگ پیراهن جدید را بر تن خواهند کرد.
بیشتر بخوانید: لباس جدید لیورپول فاش شد/بخشی از تاریخ باشگاه با ما + عکس