صعود به این معنی است که لسترسیتی برای هدف منچستریونایتد، کیرنان دیوزبری هال، هزینه بیشتری دریافت خواهد کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


با قضاوت بر اساس نحوه شکل گیری فصل جاری، واضح است که منچستریونایتد نیاز به تقویت در بخش های کلیدی از جمله در خط میانی دارد.

پوکر انتقال بالا توسط مربی اریک تن هاگ، نقاط قوت کازمیرو را باطل کرده است و این بازیکن برزیلی در حال حاضر مانند سایه بازیکنی است که در آخرین فصل لیگ برتر را شکست داد.

خط هافبک یونایتد گمشده به نظر می‌رسید و تیم‌های حریف به راحتی آن را دور می‌زنند، در حالی که فوق ستاره سابق رئال مادرید به دلیل از دست دادن سرعت بازی، عقب‌نشینی برای او سخت است.

کریستین اریکسن، شریک فصل گذشته برزیلی هافبک فصل گذشته، وضعیت مشابهی نداشت و دانمارکی تنها 13 بار در این فصل در مقایسه با 32 بازی در فصل 2022/23، به میدان رفت.

خط هافبک یونایتد نیاز به بازسازی دارد

گفته می شود مالکان جدید INEOS از اینکه باشگاه با توجه به سن و ارزش فروش مجدد این بازیکن برزیلی، انتقال گران قیمتی را برای این بازیکن برزیلی روشن کرد، ناامید شده اند، در حالی که بازیکن سابق تاتنهام هاتسپر از کمبود دقایق خود ناراضی است.

همچنین انتظار می‌رود که قرارداد قرضی سوفیان امرابات در حالی که علامت‌های سوال همچنان آینده اسکات مک‌تومینای را احاطه کرده است، ادامه یابد.

20 بار قهرمان لیگ انگلیس چشم به اضافه شدن دارد، اما با توجه به نگرانی های PSR که باید در نظر داشت، هزینه گزاف برای بازیکنانی مانند ژائو نئوس در حال حاضر بعید به نظر می رسد.

یکی از بازیکنانی که اخیراً نامش شروع به بازی کرده است، کیرنان دیوزبری هال لسترسیتی است که در چمپیونشیپ در آتش سوخته است.

این مرد انگلیسی 12 گل و 14 پاس گل از خط میانی به ثمر رسانده است و روباه ها در لیگ دسته دوم پیروز شدند و به لیگ برتر بازگشتند.

فصل فوق العاده برای روباه ها

این بازیکن 25 ساله می تواند در تمام خط هافبک بازی کند و در صورت نیاز حتی در فضای باز هم بازی کند و با قضاوت از فصل آسیب دیده یونایتد در حال حاضر در میانه راه است، همه کاره بودن یک ویژگی بسیار ارزشمند است.

Dewsbury-Hall اخیراً فاش کرد که در استادیوم کینگ پاور خوشحال است، اما با توجه به اینکه قهرمان لیگ برتر 2105/16 با مشکلات PSR دست و پنجه نرم می کند، آنها باید بفروشند و هافبک یکی از قابل فروش ترین دارایی های آنها است.

بازیکنانی مانند تاتنهام هاتسپر، فولام، برنتفورد و برایتون همچنان علاقه مند به رد شدن پیشنهاد 20 میلیون پوندی مرغ دریایی در ژانویه هستند.

بن جاکوبز روزنامه نگار به GIVEMESPORT گفت که اگر لستر صعود نمی کرد، تیم های لیگ برتر می توانستند بازیکن خود را با قیمتی ارزان بخرند، اما حالا که صعود تضمین شده است، روزنامه نگار بن جیکوبز به GIVEMESPORT گفت که قیمت قهرمانی قهرمانی به تازگی افزایش یافته است.

درک من از Dewsbury-Hall همیشه این بود که اگر لستر بالا نرود، او ممکن است با حداقل 25 میلیون پوند در دسترس باشد. اما، اکنون که آنها دارند، فکر می کنم ما به 35 میلیون پوند نگاه می کنیم.

اگر به ژانویه برگردیم، لستر در واقع ارزش او را بیشتر از 45 میلیون پوند می‌دانست، اما من فکر نمی‌کنم به دلیل شرایط مالی لستر اگر با یک معامله موافقت کنند، قیمت آن‌قدر زیاد نباشد.

افزایش قیمت Dewsbury-Hall

فکر می‌کنم اگر دوزبری هال بخواهد بفروشد و بازیکن بخواهد برود، به عنوان حداقل 35 میلیون پوند، حداقل به دنبال آن هستیم.

علاقه برایتون همچنان وجود دارد، برنتفورد ممکن است وارد ترکیب شود و منچستریونایتد نیز باشگاه دیگری است که باید به آن توجه داشت.

اینکه آیا شیاطین سرخ واقعاً تصمیم به تعقیب ستاره روباه ها دارند یا خیر، باید دید. رکورد او در لیگ برتر مطمئناً چندان چشمگیر نیست، اما او جوان است، و بریتانیایی است و در لیگ ثابت شده است، ویژگی هایی که INEOS به شدت تحسین می کند.

هواداران می‌خواهند نامی بلندپایه داشته باشند، اما با وجود کادری مناسب، می‌توان مطمئن بود که باشگاه اکنون به جای تلاش برای سوق دادن بازیکنان به شرایط دشوار، تلاش خواهد کرد تا بازیکنان مناسب را برای سیستم مناسب پیدا کند. در دوران گلیزرها عادی بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/06/promotion-means-leicester-city-will-charge-more-for-manchester-united-target-kiernan-dewsbury-hall-279595/ منبع: