رویای 70 امتیازی از استقلال و پرسپولیس دور شد


سرویس خبر شماره: 2018616
13 مه 1403 در 11:55 ق.ظ.
4.1 هزار |

12نقطه نظر

امسال هیچ تیم لیگ برتری به 70 امتیاز نمی رسد.

رویای 70 امتیازی از استقلال و پرسپولیس دور شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال و پرسپولیس علاوه بر رقابت برای قهرمانی، به دنبال ثبت رکوردی منحصر به فرد و تاریخی در عرصه دیگری نیز یعنی رسیدن به 70 امتیاز در مسابقات فصل جاری بودند تا رکوردی را ثبت کنند. برای بیشترین امتیاز در Break در طول مدت یک فصل از مسابقات لیگ برتر.

تا اینجای کار بیشترین امتیاز یک تیم در تاریخ لیگ برتر مربوط به فصل بیست و یکم بود که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی با 68 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد. البته آبی پوشان در هفته پایانی با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان که با تساوی بدون گل به پایان رسید توانستند به امتیاز 70 برسند.

استقلال و پرسپولیس پیش از دیدارهای دیروز با پیروزی در تمام دیدارهای باقی مانده خود در لیگ برتر این فرصت را داشتند که به امتیاز 70 برسند اما تساوی مقابل تراکتور و سپاهان این آرزو را بر باد داد.

استقلال در حال حاضر 54 امتیازی است و حتی در صورت پیروزی در تمام دیدارهای باقی مانده در بهترین شرایط ممکن به امتیاز 69 می رسد. پرسپولیس با 53 امتیاز در صورت کسب تمامی امتیازات 68 امتیازی خواهد بود و هیچ کدام از این دو تیم نمی توانند به رکورد 70 امتیازی برسند.

با این حال استقلال نکونام همچنان این فرصت را دارد که در تمامی دیدارهای باقی مانده با پیروزی و کسب 69 امتیاز، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در تاریخ لیگ برتر را از آن خود کند و رکورد فرهاد مجیدی را بشکند.

مجله اخبار فوتبال داخلی