لیورپول می تواند هیولای هوایی را که اسلات دوستش دارد را با مبلغی بیش از 20 میلیون پوند ببرد.

با توجه به اینکه آرنه اسلات به عنوان سرمربی جدید لیورپول منصوب می شود، برخی از تیم فعلی فاینورد به ناچار به دنبال او در آنفیلد تبلیغ می شوند.

لوتشارل گیرترویدا و دیوید هانکو هر دو به عنوان اهداف بالقوه قرمزها ذکر شده اند و اکنون یکی دیگر از هم تیمی های آنها به این لیست اضافه شده است.

طبق گفته های گریم بیلی برای HITC، متس ویفر بازیکنی است که به طور خاص مورد علاقه مدیرش بوده و همچنین در 12 ماه گذشته توسط پیشاهنگان LFC تحت نظر بوده است.

نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شده است که این هافبک دفاعی را می توان با تنها 25 تا 30 میلیون یورو (21.4 تا 25.7 میلیون پوند) خریداری کرد که برای لیورپول قیمت بسیار مقرون به صرفه ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هواداران لیورپول از کاری که نایک در زمان رونمایی از لباس خانگی جدید قرمزها انجام داده است عصبانی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) سایمون جردن می گوید لیورپول هرگز قرار نیست سرمربی ای را که کاراگر با او صحبت کرده بود استخدام کند.

اسلات اخیراً به Voetbal International گفته است که ویفر پتانسیل این را دارد که «بهترین بازیکن جهان شود»، که گویای آن چیزی است که سرمربی جدید لیورپول در مورد این بازیکن 24 ساله فکر می کند.

طبق گزارش FBref، این هافبک از نظر تعدادی از معیارهای اصلی، به ویژه دوئل های هوایی، در بین همتایان پوزیشنی لیگ های اصلی اروپا، رتبه بسیار بالایی دارد و میانگین 3.05 در هر بازی او را در صدک 98 قرار می دهد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مشابه الکسیس مک آلیستر، او می تواند به عنوان یک شماره 6 یا 8 بازی کند و نقش عمیق تر، موقعیت منظم تر او (Transfermarkt) است.

ویفر می‌تواند هافبک دفاعی جوان‌تر و جذاب‌تر (۶ فوت ۲) را جایگزین واتارو اندو کند و قیمت درخواستی او بسیار جذاب است.

این ملی پوش هلندی با 9 بازی ملی می تواند بازیکنی باشد که اسلات از ریچارد هیوز می خواهد که در اولین پنجره نقل و انتقالاتی لیورپول برای سرمربی منتخب و مدیر ورزشی آن را دنبال کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/02/slot-wants-mats-wieffer-liverpool-transfer-targets/ منبع: