روی دیوار نوشته…

صبح.

گرد و غبار پس از پیروزی یکشنبه در دربی در حال فروکش کردن است و امیدواریم که حریفان شکست خورده ما احساس غمگینی داشته باشند، اما در حالی که برای بازی های باقیمانده خود آماده می شوند، با احساس بی عدالتی تحریک شده اند. آنها پنج بازی دیگر در مقایسه با سه بازی ما دارند و یکی که همه به آن توجه دارند در 14 می است که آنها میزبان من سیتی هستند.

این یک بازی است که من مطلقاً آن را تماشا نمی کنم. این تا حدی خرافه است، که البته مزخرف است، اما همچنین به این دلیل که اگر آنها برنده شوند، نمی خواهم شادی آنها را ببینم. چیزی که برای یک مرد بالغ به طرز باورنکردنی کوچک است، اما وجود دارد. من قوانین را نمی‌سازم، صداهایی که در سرم هستند قوانین را می‌سازند و به من می‌گویند چه چیزی چیست.

مسئله این است که برای اینکه آن بازی برای آنها معنایی داشته باشد، ابتدا باید چند مسابقه نسبتاً دشوار را پشت سر بگذارند. آن‌ها عصر پنجشنبه به مصاف چلسی می‌روند، بازی‌ای که در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این جسم متحرک در برابر نیروی قابل توقف است. رویارویی نیکلاس جکسون در مقابل ریچارلیسون که هیچ کس به آن نیاز ندارد، حداقل به دو دسته از طرفداران، اما برای به اصطلاح خنثی ها ممکن است به طرز سرگرم کننده ای آشفته باشد.

سپس آنها در لیورپول دور هستند و در حالی که در چند هفته اخیر برای Mugsmashers کمی از کار افتاده است، تیم های خوب – و آنها هنوز هم تیم خوبی هستند – راه هایی برای پاسخ پیدا می کنند. پس از آن، آنها قبل از رویارویی با منچسترسیتی، یک بازی خانگی مقابل برنلی دارند. Sp*rs به ​​استون ویلا نیز نیاز دارد تا امتیازات را از دست بدهد، و شاید آنها با این واقعیت تشویق شوند که اونای امری در مرحله پایانی که تیمش تقریباً جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب می کند، کمی پیشی گرفته است.

ویلا بین دو بازی لیگ کنفرانس اروپا مقابل المپیاکوس (اون!)، سپس لیورپول، قبل از شفیلد یونایتد در روز آخر، برایتون بازی می کند. برای آنها بریده و خشک نشده است، اما برایتون اخیراً پس از فهمیدن Fraudberto de Fraudzi بسیار بد بوده است و آنها مطمئناً قسمت انتهایی لیگ را چکش خواهند کرد. شما نمی توانید به این تیم ویلا نگاه کنید و به این نتیجه نرسید که امری در زمان حضورش در آرسنال چیزهایی در مورد لیگ برتر آموخته است. آنها تیم قوی‌تری به نظر می‌رسند، اما به‌عنوان یک باشگاه، فکر می‌کنم آنها در موقعیت بهتری نسبت به ما در دوران تصدی او در اینجا قرار دارند و مانند آن زمان تصمیمات استخدامی خود را نگرفته‌اند. که برای روشن شدن، بد بودند.

بابت تمرکز مخالفان امروز صبح عذرخواهی می کنم، اما وقتی وارد مراحل پایانی مسابقه قهرمانی می شوید، این همان چیزی است که می خواهید. جایگشت در سراسر مغازه. تا زمانی که دست شما نیست، باید ببینید چه اتفاقی ممکن است در جای دیگری بیفتد.

قبلاً به خرافات اشاره کردم، و به عنوان یک ساقی انسانی منطقی و منظم، متوجه شدم که آنها کاملاً احمق هستند و هیچ تأثیری بر دنیای واقعی ندارند. با این حال، به عنوان نوعی مکانیسم مقابله، من مکانیسم خود را دارم. اینطور نیست که من یک پیراهن خوش شانس یا یک جفت جوراب خوش شانس یا چیز دیگری به این احمقانه داشته باشم، زیرا تکه های پارچه یا پارچه قدرت جادویی برای تصمیم گیری در مورد نتیجه مسابقات فوتبال ندارند، اما در اینجا لیست کوچکی از چیزهایی است که انجام داده ام. درگیر این فصل

اصلاح نکردن: همه فکر می کنند آرسنال رفتن به دبی کاتالیزور برای بهبود فرم ما در سال 2024 بود. آفتاب، ویتامین D، تمرین و آمادگی. پفففف دلیلش این بود که بعد از باخت به لیورپول در جام حذفی، ریش خود را اصلاح نکردم. این تا زمانی که به پورتو باختیم ادامه داشت، و نمی‌گویم خوشحالم که شکست خوردیم، اما در آن مرحله شروع به شبیه شدن به نوعی گریزل یتی کردم. یک دوره سبیل هم وجود داشت، اما اجازه دهید در آن کوتاهی نکنیم.

فنجان قهوه: قهوه روز مسابقه برای همسرم باید در لیوان ضعیف آرسنال درست شود که میکل آرتتا آن چهره را روی آن می‌سازد. میدونی این یکی

زمان بندی مطالب ارسبلاگ: پست وبلاگ زنده را برای هر بازی در یک زمان مشخص آماده و برنامه ریزی می کنم تا زمانی که ببازیم. سپس یک دقیقه اضافه می‌کنم و به آن ادامه می‌دهم تا زمانی که همه چیز بر وفق مراد ما پیش نرود. یک دقیقه و غیره اضافه کنید

تنقلات سگ: اگر برای آرچر و لانا بیسکویتی بیندازم و هر دو آنها را بگیرند، این نشانه خوبی است. این آسان به نظر می رسد، اما بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید یک چالش است. آرچر در حال حاضر 12 ساله است، برای یک ژرمن شپرد کاملاً مسن است، و بینایی او آن چیزی نیست که قبلا بود. او می تواند از دو کانونی استفاده کند، فکر می کنم.

چند مورد دیگر وجود دارد، اما من آنها را برای خودم نگه می‌دارم، زیرا با وجود اینکه می‌دانم همه اینها کلوچه‌های کامل هستند، من نیز به آنها نیاز دارم. آنها قایق های زندگی عاطفی یا چیزی هستند. اگر دوست دارید، امروز خود را در Asses به اشتراک بگذارید.

فعلاً آن را آنجا می گذارم، سه شنبه خوبی داشته باشید.

پست نوشتن روی دیوار … اولین بار در آرسبلاگ … یک وبلاگ آرسنال ظاهر شد.

https://arseblog.com/2024/04/writings-on-the-wall/ منبع: