رژیم اشغالگر باید پاسخگوی کنگره فیفا باشد!


سرویس خبر شماره: 2020278
21 مه 1403 در 8:46 ق.ظ.
1.2 هزار |

0نقطه نظر

درخواست مهم از فدراسیون فوتبال فلسطین

فدراسیون فوتبال فلسطین از فیفا خواهد خواست که فدراسیون فوتبال فلسطین را به دلیل نقض قوانین و مقررات این سازمان پاسخگو باشد.

رژیم اشغالگر باید پاسخگوی کنگره فیفا باشد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جبرئیل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین روز پنجشنبه در مصاحبه ای گفت: پیش نویس قطعنامه ای را در کنگره آینده فیفا ارائه خواهیم کرد. این پیش نویس مستلزم آن است که فدراسیون رژیم اشغالگر طبق قوانین و مقررات در برابر کنگره فیفا پاسخگو باشد.

او ادامه داد: آنها برخی قوانین را زیر پا گذاشتند، اولین آنها برگزاری مسابقات تمرینی و قهرمانی در سرزمین های فلسطینی بود که توسط سازمان ملل به رسمیت شناخته شده بود. باشگاه‌هایی وجود دارند که در لیگ رسمی رژیم اشغالگر شرکت می‌کنند، اما در سرزمین‌هایی که ظاهراً تحت صلاحیت فدراسیون ملی فوتبال فلسطین هستند تأسیس شده‌اند.

رجب تاکید کرد: پیش نویس قطعنامه فلسطین در نظر دارد تمام قابلیت های لازم و شرایط مثبت را برای فدراسیون فلسطین به منظور توسعه و گسترش ورزش در تمام سرزمین های فلسطینی فراهم کند.

رجب گفت: ما نامه هایی را برای حمایت از پیش نویس قطعنامه فلسطین در کنگره فیفا به فدراسیون های مختلف در سراسر جهان ارسال کرده ایم. درخواست ما منصفانه است و به قوانین و مقررات فیفا تکیه کردیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی