جورجینیو قرارداد جدیدی امضا کرد + اهداف هافبک تابستانی

صبح همگی بخیر.

یک وبلاگ بسیار سریع امروز صبح برای شما، زیرا به نظر می رسد که ظاهری از تابستان به ایرلند رسیده است، بنابراین من قصد دارم تا زمانی که طول بکشد کمی گلف بازی کنم. داستان اصلی امروز صبح این واقعیت است که جورجینیو قرارداد خود را تمدید کرده است، اگرچه مدت زمان قرارداد جدید کمی عجیب است.

تصور می شد قراردادی دو ساله در کار است، اما به عنوان قراردادی گزارش شده است که فقط تا تابستان 2025 اجرا می شود. حتی خود باشگاه نیز به سادگی آن را به عنوان “کوتاه مدت” معرفی می کند، بنابراین از این نظر کمی عجیب است. شاید یک گزینه +1 وجود داشته باشد. سپس دوباره، اگر بازیکن فقط با 12 ماه (آنجا یا آنجا) مشکلی نداشته باشد، به نظر من خوب است. او اکنون 32 ساله است و در حالی که بازی او به سرعت وابسته نیست، نمی تواند برای همیشه ادامه دهد. من او را دوست دارم، فکر می‌کنم او کیفیت و تجربه‌ای دارد که به ارزش تیم می‌افزاید، اما به نظر می‌رسد ترتیبی است که اذعان می‌کند که او فردی است که در مراحل آخر حرفه‌اش است.

وی در گفتگو با سایت رسمی گفت:

من می خواهم تا آنجا که می توانم برنده شوم و از لحظه لذت ببرم زیرا این برای من واقعا مهم است. اگر جایی هستید که از آن لذت نمی برید، یا خوشحال نیستید، پس سخت است. بنابراین حرکت رو به جلو این است که سعی کنیم خوشحال باشیم و تا جایی که می توانیم به دست آوریم.

من اینجا واقعا احساس خوبی دارم. فقط اینکه بدانم آنها از من قدردانی می کنند و از من می خواهند که بیشتر بمانم، برای من چیز بزرگی است. احساس می کنم کارهای بیشتری برای انجام دادن دارم، بنابراین دلیل ماندنم همین است.

این سوال که در تابستان در خط میانی چه اتفاقی می افتد بسیار جالب است. کای هاورتز به عنوان 8 وارد شد، اما در بازی جلوتر پیشرفت کرده است. بازگشت 7 گل و 10 پاس گل در تمامی رقابت ها این سوال را مطرح کرده است که دکلان رایس باید کجا بازی کند. او به عنوان بازیکن 6 وارد شد، اما زمانی که به عنوان 8 به کار گرفته شد، فوق‌العاده بود. بنابراین، کاملاً ممکن است که نوع بازیکنی که آرسنال در ابتدا فکر می‌کرد در بازار تابستانی می‌خواهد با بازیکنی که اکنون هدفش است متفاوت باشد.

من این را بارها گفته ام، اما فکر می کنم ترجیح میکل آرتتا «جورجینیو جوان تر» است، و شاید تصادفی نباشد که مانند شخصی مارتین زوبیمندی، که قبلاً سعی کرده ایم او را وارد کنیم، اخیراً با ما ارتباط برقرار کرده ایم. با برونو گیمارش از نیوکاسل. شاید بازیکنی که باید تاریخ اخیر خود را با هواداران کنار بگذارد، اما استعداد و توانایی او بدون شک برای این تیم مناسب است. بدیهی است که ما ماهی های بزرگ تری برای سرخ کردن در این لحظه در زمان داریم، اما جالب است که در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه محمد الننی در پایان قرارداد خود را ترک می کند، و هنوز در مورد آینده توماس پارتی یک علامت سوال وجود دارد، ممکن است در تابستان امسال یک تغییر خط میانی رخ دهد، و من مجذوب این هستم که ببینم به کجا می رسد. شاید مجبور باشیم با این ایده وفق دهیم که دو بازیکنی که تابستان گذشته برای نقش‌های خاصی به خدمت گرفته‌ایم، آنقدر خوب عمل می‌کنند که هر دو به جلو رفته‌اند، که نیازهای ما تغییر کرده است. اجازه بدید ببینم.

فراتر از آن، چیز زیادی در جریان نیست. میکل آرتتا کمی دیرتر قبل از سفر ما به منچستریونایتد در روز یکشنبه با مطبوعات دیدار خواهد کرد، بنابراین ممکن است در آن زمان برخی اخبار تیم را از او دریافت کنیم. ما همه آن را در آرسبلاگ نیوز پوشش خواهیم داد و در پادکست پیش‌نمایش Patreon، بازی یکشنبه را به طور کامل مورد بحث قرار خواهیم داد.

در حال حاضر، اگر تا به حال فرصت شنیدن آن را نداشته اید، یک Arsecast جدید در زیر وجود دارد. بعد به شما ملحق میشم.

https://arseblog.com/2024/05/jorginho-signs-a-new-deal-summer-midfield-targets/ منبع: