رکورد گلزنان در کنار مو صلاح به دلیل حادثه یورگن کلوپ – باشگاه لیورپول

آلن شیرر معتقد است که محمد صلاح حق دارد از اینکه شنبه از ترکیب اصلی لیورپول کنار گذاشته شده، احساس ناراحتی کند.

صلاح که برای مدت طولانی الهام بخش اصلی تهاجمی قرمزها بود، پس از اینکه برای تساوی مخرب 2-2 مرسیسایدرها مقابل وستهم روی نیمکت قرار گرفت، با یورگن کلوپ، سرمربی تیم، درگیر درگیری بود.

این نتیجه ضربه دیگری به امیدهای ضعیف لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آخر کلوپ وارد کرد.

نقطه اشتعال درست قبل از معرفی صلاح به بازی در دقیقه 79 رخ داد و داروین نونز، بازیکن تعویضی، وارد عمل شد تا به عنوان صلح‌جو عمل کند.

شیرر، رکورددار گلزن لیگ برتر، به بی بی سی گفت: «ما نمی دانیم کلوپ به او چه گفته است – او به وضوح چیزی گفته است که او را عصبانی کرده است.

واضح است که او با کنار گذاشته شدن، به درستی دست پیدا کرده است، حتی اگر او به ارتفاعات مو صلاح در طول این سال ها نرسیده باشد.

ما حدس می زنیم که یورگن به او چه گفته است، اما می فهمم که آیا مو به دلیل تعداد دفعاتی که ناجی لیورپول، فوق ستاره لیورپول بوده است، موقعیت مناسبی داشته است یا خیر.

او در 25 شروع لیگ 17 امتیاز دارد. هر کس دیگری که به آن نگاه کند فکر می کند که باور نکردنی است. شرم آور است که قرار است اینطور تمام شود.»

صلاح بعد از بازی زمانی که از صحبت کردن با خبرنگاران در مورد این موضوع امتناع کرد، به جنجال اضافه کرد و تنها گفت: “امروز اگر صحبت کنم آتش خواهد گرفت.”

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول توسط جو گومز در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه وستهم یونایتد و لیورپول در ورزشگاه لندن، از دست یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول کنار گذاشته شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با این حال، کلوپ پس از اینکه تیمش نتوانست یک برنده دیررس در ورزشگاه لندن پیدا کند، سعی کرد این حادثه را کم اهمیت جلوه دهد.

او گفت: «ما در رختکن در مورد آن صحبت کردیم و این برای من انجام شد.

جیمی کاراگر، مدافع سابق قرمزها، اظهار نظر صلاح پس از بازی را “دخت” خواند، اما از همه طرف‌ها خواست که از این حادثه خارج شوند.

کاراگر نوشت ایکسصلاح و یورگن کلوپ هر دو اسطوره LFC هستند. ما نیازی به جانبداری نداریم!

صلاح از اینکه یورگن بازی نمی‌کند ناامید و عصبانی است و در آن لحظه نمی‌خواست سرمربی را کاملاً در آغوش بگیرد، یورگن به طور قابل‌توجهی استثنا کرد.

MO با اظهار نظر خود در منطقه مختلط بداخلاق بود، اما به آنها اجازه می‌دهیم آن را مرتب کنند و از چند هفته گذشته با هم لذت ببرند. آنها در تمام دستاوردهایی که در باشگاه به دست آمده اند، کمک بزرگی به یکدیگر کرده اند.»



https://www.thisisanfield.com/2024/04/record-goalscorer-sides-with-superstar-mo-salah-over-jurgen-klopp-incident/ منبع: