احمق ها همه جا هستند!/ستاره ای که از هوادارانش گلایه کرد

اتلتیکو مادرید روز شنبه با شکست نزدیکترین رقیب خود، اتلتیک بیلبائو، سه امتیاز مهم را برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در سیویتاس متروپولیتانو 3-1 کسب کرد. اما یک اتفاق ناخوشایند مربوط به نیکو ویلیامز، که مورد آزار نژادپرستانه برخی از هواداران میزبان قرار گرفت، بازی را به حاشیه برد.

این اتفاق در نیمه اول رخ داد و باعث شد تا بازی دو دقیقه ای متوقف شود زیرا مسئولان تلاش می کردند اوضاع را کنترل کنند. ویلیامز به بهترین شکل ممکن به این توهین ها پاسخ داد و گلی زودهنگام زد و جلوی همان قسمتی از سکوها که مورد توهین قرار گرفته بود جشن گرفت.

به گزارش مارکا، ویلیامز پس از بازی در مورد این حادثه گفت: “من رفتم گوشه ای را بزنم و صدای میمون را شنیدم. هواداران زیادی این کار را نمی کنند. این احمق ها همه جا هستند. امیدوارم این وضعیت کمی تغییر کند. من با عصبانیت به سمت آنها رفتم تا گلی را که زده بودم جشن بگیرم.

سالهاست که نژادپرستی به یک معضل جدی در فوتبال اسپانیا تبدیل شده است. همه باشگاه ها از جمله اتلتیکو مادرید باید برای جلوگیری از نژادپرستی اقدام قاطعانه ای انجام دهند تا دیگر چنین حوادثی در فوتبال تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اتلتیکو مادرید ستاره خود را از دست نخواهد داد

سرویس اخبار فوتبال خارجی