زمهران: اگر هواداران بودند داور جرأت نمی کرد پنالتی نگیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های نساجی و ذوب آهن با تساوی به پایان رسید. فرزاد زمهران درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: دو بازی خانگی را از دست دادیم. مقابل نفت مسجد سلیمان که در هفته های اول نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، توانستیم یک برد شیرین و پر گل به دست آوریم و سپس با ذوب آهن بازی کردیم. تیمی که به سختی گل می زند و در مجموع تا کنون سه گل زده است. در نیمه اول خوب نبودیم و بازی سخت شد و در نیمه دوم نتوانستیم گلزنی کنیم.
وی در مورد صحنه خطای پنالتی ادعایی که برایش رخ داد و کادر فنی نساجی به این موضوع اعتراض کردند، ادامه داد: همه بازیکنان متوجه پنالتی شدند. داور هم نزدیک بود. نمی دانم چرا پنالتی نگرفت، من مصدوم شدم و حریف از پشت به من ضربه زد و همه تعجب کردند که پنالتی نگرفت.
این بازیکن با اشاره به اشتباهات داور در مورد نساجی گفت: در بازی با پیکان و ملان از داور ضربه خوردیم. در بازی با سپاهان که دروازه بانش باید اخراج می شد، حتی رشید هم در مصاحبه هایش به این موضوع اعتراف کرد. در 8 هفته گذشته در 4 بازی از ناحیه داور مصدوم شدیم. این آسیب دیدگی ها برای تیم نساجی که یک تیم خصوصی است کمتر نیست. ضرر بزرگی است. اگر 6 امتیاز را به خاطر داوری از دست نداده بودیم در صدر جدول بودیم!
وی در خصوص حمایت هواداران نساجی از پشت بام خانه هایشان در بازی های خانگی گفت: در روزهای کرونا ما را تنها نگذاشتند. الان که استادیوم آماده است و شرایط پذیرایی داریم و به هواداران نیاز داریم، دو هفته اجازه ندادند هواداران به ورزشگاه بیایند. تا زمانی که آنها حضور داشتند داور جرأت نکرد به راحتی پنالتی را از دست بدهد. امیدوارم بتوانیم در چند هفته آینده هواداران خوب نساجی را در کنار خود داشته باشیم.
زمهران در پایان درباره دیدار بعدی با گل گهر سیرجان افزود: کل ساختار این باشگاه توسط آقای قلعه نویی انجام شده است. کادر فنی خوب و شایسته است اما ما همیشه مقابل گل گهر خوب کار کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. این تیم هزینه کرده است اما ما هم نساجی هستیم. ما برای اینکه یک بازی را نباختیم به زمین نرفتیم و برای آقای مطهری فرقی نمی کند که بازی در خانه باشد یا خارج از خانه. ما فقط برای برد به میدان می رویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1847378
17 اکتبر 1401 ساعت 19:00
1.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هافبک نساجی مازندران می گوید یک پنالتی 100 درصد زده شد اما داور آن را نادیده گرفت.

زمهران: اگر هواداران بودند داور جرأت نمی کرد پنالتی نگیرد