آقای واریا! خودت درخواست جدایی ندادی؟/ مدیون مدیرعامل استقلالی/ سرمربی پارسال نخواست اما آجورلو دو بار تضمین شد!

خود واریا تمایلی به ماندن در استقلال نداشت

محمدرضا مدنی; میثم منیعی مشاور ارشد باشگاه استقلال در خصوص اظهارات اخیر وریا غفوری در پایان بازی استقلال و فولاد در خصوص سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال که وی را شلخته و به شدت از وی انتقاد کرد، گفت: من بحث یک بحث فوتبالی است. واریا یک فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بودم. انسان ها در یک جا می خوابند و باید حقیقت را بگویند. واریا غفوری در زندگی فوتبالی خود با استقلال یک قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد که آن را نیز مدیون سردار آجرلو است.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه در آن زمان عده ای آمدند و سعی می کردند اسم او را بگردند اما خبر بدی به او می دهند. به نظرم واریا نباید امروز دنبال این مشکلات باشد بلکه باید آنقدر خوب فوتبال بازی کند که سال آینده به استقلال برگردد. او بازیکن توانمندی برای استقلال بود و حالا باید به دنبال بهتر شدن در فولاد باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

منیعی سپس مشکلی را که در ابتدای فصل قبل (لیگ بیست و یکم) وریا غفوری عنوان کرده بود، فاش کرد و گفت: وریا جان! این شما نبودید که در ابتدای فصل قبل آمدید و گفتید نمی خواهید در استقلال بمانید؟ از ابتدای فصل گذشته صحبت از فکر کردن بیشتر به فوتبال بود. همچنین بازیکنان زیادی از واریا در فوتبال بوده اند که در مقطعی مربی خود را نمی خواستند.

برخی از افراد به نام واریا به دنبال موج سواری هستند

مشاور ارشد مدیرعامل باشگاه استقلال توضیح داد که گفته می شد آجارلو برای تمدید نکردن قرارداد وریا پشت برخی افراد پنهان شده است. سرمربی وقت در فصل قبل عذرخواهی کرده بود) بهترین زمان بود که پشت سر مربی استقلال پنهان شود و بگوید سرمربی تیم شما درخواست نکرده است.

وی ادامه داد: به عنوان یک بزرگ یا دوست به واریا می گویم کسانی که به شما اطلاعات می دهند دوستان شما نیستند و علاوه بر آن اطلاعات نادرست به شما می دهند. ورا ژان! آگرلو تنها سرمربی ای است که در تمام این سال های فوتبال دیده ام که از بازیکنانش حمایت می کند و از آنها حمایت می کند. می توانید از افرادی که با او کار کرده اند بپرسید. از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب یا جواد نکونام بپرسید که سرمربی و مدیر فعلی کیست. از او بپرسید که چگونه همه مشکلات بازیکنانش را حل می کند. آجارلو کسی نیست که پشت کسی پنهان شود.

وریا باید از نکونام در مورد حمایت آجرلو از بازیکنش سوال کند

وی در خصوص علت این امر توضیح داد: این بازیکن در نیم فصل اخیر لیگ برتر توسط سرمربی وقت در لیست مازاد قرار گرفت. اصرار وحشتناک مربی در آن زمان این بود که من این بازیکن را نمی خواهم اما با وساطت آقای آگرلو وریا او در لیست ماند. باز هم در مقطعی سرمربی فعلی وریا را اخراج کرد و در همان زمان به این نکته اشاره شد که مربی به هیچ وجه از بازگشت وریا غفوری خوشحال نیست اما همچنان با کمک سردار آجرلو است وریا غفوری به تمرینات بازگشت.

آجارلو پشت کسی پنهان نشد

سرمربی استقلال اصرار به فروش واریا داشت