زنده از هانگژو: فقط چین از ما بهتر است


کد اطلاعات: 1975776
6 نوامبر 1402 در 10:38 ق.ظ |
52.9 هزار |

36نقطه نظر

سربلندی کودکان ایرانی

کاروان ایران در آخرین روز از بازی های پارا آسیایی با پشت سر گذاشتن ژاپن به مقام دوم خود دست یافت. THE

زنده از هانگژو: فقط چین از ما بهتر است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پنج روز رقابت داغ و هیجان انگیز ورزشکاران پارالمپیک در هانگژو چین، پرونده چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی امروز بسته می شود.

کاروان ایران پس از کسب مقام دوم جدول مدال ها تا روز چهارم، شب گذشته به دلیل کمتر بودن تعداد مدال های نقره از ژاپن عقب افتاد.

اما در همان ساعات اولیه روز پایانی بود که ورزشکاران ایرانی با مدال های رنگارنگ خود بار دیگر از سامورایی ها پیشی گرفتند تا در چین نتیجه ای تاریخی و درخشان کسب کنند.

(1945970

برای اطلاع از اخبار روز پایانی بازی های پارا آسیایی با ما همراه باشید:


صفت پرسپولیسپرافتخارترین ورزشکاران ایران در هانگژو

سینا دیغمی نژاد با کسب 3 مدال طلا و یک نقره در رشته های مختلف پاراشانا عنوان پرافتخارترین ورزشکار کاروان ایران به هانگژو را از آن خود کرد. همچنین در بین بانوان زهرا نعمتی با دو مدال طلا و یک نقره در تیراندازی با کمان عنوان بهترین ورزشکار را از آن خود کرد.

(1945981
(1945982

صفت پرسپولیسموقعیت تاریخی با طلای کمتر

کاروان ایران پس از 6 روز رقابت رسمی بین شرکت کنندگان در این دوره از بازی ها با کسب 131 مدال شامل 44 طلا، 46 نقره و 41 برنز پس از چین و بالاتر از ژاپن در رده دوم قرار گرفت. در عین حال، تیم ورزش ایران در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی با کسب مدال کمتر و حتی طلای کمتری نسبت به دوره قبلی این بازی ها، مقام دوم تاریخی را کسب کرد.


صفت پرسپولیسشروع روز آخر بازی ها با طلای مرادی

فینال 400 متر مردان در کلاس T12 با حضور مهرداد مرادی ملی پوش کشورمان برگزار شد. مرادی در مسابقه امروز زودتر از سایر دوندگان با زمان 49.60 ثانیه از خط پایان گذشت و قهرمان شد. او قبلاً مدال گرفته بود.

(1945971

صفت پرسپولیسدونده ایرانی قهرمان شد
فاطمه امیرزادگانی ملی پوش دوومیدانی ایران در ماده 400 متر کلاس T12 با حریفان خود به رقابت پرداخت. او با زمان 59.88 ثانیه به مقام قهرمانی رسید که بهترین رکورد شخصی او بود و مدال طلا را به خانه برد.

(1945973

صفت پرسپولیسدومین مدال نقره ظفر

در مسابقات پرتاب نیزه مردان کلاس F55 ظفر ذاکر که پیش از این در ماده پرتاب نیزه مدال نقره را کسب کرده بود با حداکثر 33.58 متر به عنوان بهترین بازیکن خود به مقام دوم دست یافت و یک مدال نقره دیگر را برای کاروان ایران کسب کرد. حامد امیری با رکورد 28.83 متر پنجم شد.

(1945972

صفت پرسپولیسطوفان شطرنج بازان هشت مدال

رقابت های شطرنج بازی های پارا آسیایی با برگزاری دور باقی مانده بخش سرعت پیگیری شد که هشت مدال را برای نمایندگان ایران به ارمغان آورد. بر این اساس بخش تیمی بانوان و کلاس VI-B1 و ملیحه صفایی در کلاس VI-B1 انفرادی بانوان به مدال طلا دست یافتند. ایران در بخش تیمی مردان در کلاس های VI-B1 و PI و VI-B2/B3 به مدال نقره دست یافت. یک مدال نقره دیگر برای ایران توسط ابوالفضل کاظمیان به دست آمد. عاطفه نقوی و لیلا زارع زاده نیز به مدال برنز دست یافتند.


صفت پرسپولیسطلا و نقره سنگین برای ایران

احمد امین زاده و مهدی صیادی با ثبت رکورد 266 و 244 کیلوگرم در رقابت های دسته فوق سنگین وزنه برداری به مدال طلا و نقره دست یافتند. نماینده اردن به مقام سوم دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

(1945975

صفت پرسپولیسفوتبال نابینایان نقره ای شده است

تیم ملی فوتبال نابینایان ایران با برتری مقابل چین در ضربات پنالتی به مقام دوم رسید. این تیم روز گذشته موفق شد در مرحله مقدماتی چین را شکست دهد اما در فینال نتوانست از عنوان خود دفاع کند.

(1945976

صفت پرسپولیسآخرین ضربه به برنز بود

در مرحله رده بندی رقابت های پارا دو و میدانی بازی های پارا آسیایی در ماده W1 محمدرضا زندی مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 136 بر 130 به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت. زندی در نیمه نهایی آبل کمندری با نتیجه 137 بر 136 مغلوب چین شد و از راهیابی به فینال بازماند.


صفت پرسپولیسیک مدال دیگر برای وزنه برداری بانوان

در جریان رقابت های پارا وزنه برداری بازی های پارا آسیایی، نیکو روزبهانی موفق شد در دسته 86 کیلوگرم به بالا بانوان با وزنه 126 کیلوگرم سوم شود. در این رشته ورزشکارانی از چین و اندونزی قهرمان و فینالیست شدند.

(1945974

مجله اخبار فوتبال داخلی