زن و شوهر جنجالی تهدید شدند/ این بازی را شما شروع کردید!

برخی رسانه ها در ایتالیا مدعی شده اند که فرانچسکو توتی پس از انتشار پست های جنجالی فابریزیو کورونا سعی کرده با فابریزیو کورونا تماس بگیرد و از او خواسته است که پست هایش را حذف کند. گفته می شود یک فایل صوتی دارد که در آن صحبت های فرانچسکو توتی و درخواست او برای حذف پست های اینستاگرامش شنیده می شود.

او از طریق حساب اینستاگرامش به توتی و همسرش حمله کرد. کورونا عکسی از یک زن منتشر کرد و ادعا کرد که این سومین پیوند در رابطه آن شخص است. این چهره رسانه ای نیز با انتشار فایل صوتی مدعی شد که حرف های این فرد است. در این فایل صوتی زنی اظهارات تندی علیه فرانچسکو توتی کرد. کورونا مدعی شد که مدارک دیگری نیز دارد که خیانت توتی را ثابت می کند.

فابریزیو کورونا یک چهره مشهور رسانه ای در ایتالیا است که به عنوان پادشاه پاپاراتزی شناخته می شود. در روزهای اخیر و پس از جنجال ایجاد شده در مصاحبه فرانچسکو توتی در مورد اتهام ایلاری و پاسخ ایلاری از طریق وکیلش، کرونا از این فرصت استفاده کرده و موج رسانه ای را دامن زده است.

پاپاراتزی ایتالیایی کورونا در پستی جنجالی در اینستاگرام نوشت: “تناقض این است که تمام ایتالیا در مورد این زوج صحبت می کنند. ایلاری که خود را ملکه می داند می خواهد به من درس اخلاق بدهد. بله، همان کسی که شوهرش اینها را گفته بود. نقابش بالاخره افتاد مصاحبه ایلاری حمله به همسرش بود، ایلاری می خواهد همسرش را جلوی من بگذارد تا از من انتقام بگیرد، او مرا متهم کرده بود که تمام اخباری که روی آن کار کرده ام، خودم این کار را کردم. مردم بدانند که ازدواج این دو نفر اصلاً برای عشق نبوده است.ازدواجی که هدفش فقط علایق مشترک بوده و بس.آدم عاشق خیانت نمیکند.من برای بچه هایشان متاسفم.در کار مثل یک شاه هستم و هفته آینده یک مستند با عکس ها و فایل های واقعی منتشر خواهم کرد. فرانچسکو و ایلاری عزیز، وقت روشن شدن حقیقت است. شما شروع کردید!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

قول کرونا از طریق اکانت اینستاگرامش محقق نخواهد شد، زیرا مدت کوتاهی پس از انتشار این پیام ها، حساب کاربری وی در این شبکه اجتماعی مسدود شد.