اینزاگی: اینزاگی: رقابت با بارسا و بایرن سخت است

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر می گوید هدف تیمش ایستادن در برابر بایرن مونیخ و بارسلونا و تلاش برای صعود است.

اینزاگی: اینزاگی: رقابت با بارسا و بایرن سخت است


سرمربی اینتر درباره فراز و نشیب های تیمش در این فصل گفت: “می دانستیم که این فصل شروع سختی برای ما داشت، مخصوصاً با مصدومیت هایی که ما را آزار می داد. اما این تیم با هر بازی پیشرفت می کند. روملو لوکاکو بعد از بازی برمی گردد. استراحت بین‌المللی و من می‌توانم بازی به بازی حمله را انتخاب کنم.» ما در این فصل به همه نیاز داریم.
او درباره گروه اینتر و تلاش برای صعود با حضور بارسا و بایرن افزود: آنها دو تیم از بهترین تیم های جهان هستند و می دانیم که با چه قدرتی روبرو خواهیم شد. هدف امروز ما کسب سه امتیاز بود. بازی ما به نظر یک برد آسان بود، اما اینطور نبود. کارت قرمزی که به آنها داده شد طبیعتا به نفع ما بود، اما تا اینجای کار بر بازی مسلط بودیم و تنها اشتباهی که مرتکب شدیم، زدن یک گل بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته اینتر در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن رفت و با نتیجه 0-2 مقابل این تیم پیروز شد.
آنها در بازی اول با نتیجه ای مشابه مغلوب بارسا شده بودند و به همین دلیل این دیدار برای آنها اهمیت ویژه ای داشت تا بتوانند برای برداشتن گام بعدی در رقابت ها بمانند.
اینزاگی پس از بازی به خبرنگاران گفت: “ما خوشحالیم زیرا می دانستیم به هیچ وجه نباید حریف را دست کم بگیریم. هیچ تیم ایتالیایی تا به حال در پلژن پیروز نشده بود.” این بازیکنان کار سختی انجام دادند، تمرکز خود را حفظ کردند و ارزش خود را نشان دادند. “


سرویس خبر شماره: 1843629
23 سپتامبر 1401 ساعت 09:23
818

0نقطه نظر