سازمان لیگ به تمام درخواست های اسکوچیچ پاسخ داده است/ امیدواریم کرمان و انزلی بتوانند وارد مسابقات شوند!

وی در خصوص نامه فیفا برای تعیین نحوه توزیع سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: در پایان این روند مسئولیت سازمان بر عهده ماست. اگر نامه ای رسید، باید توسط مقامات بالاتر بررسی شود. مشکل اصلی در این زمینه مربوط به زیرساخت ها، استادیوم ها و تقویم فیفا است. من شخصا رفیع را ندارم، اما معتقدم که تیم و همکارانم برگزارکننده این رویداد هستند و امیدواریم بتوانیم آن را به خوبی برگزار کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه ها در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر گفت: یکی از مسائل مهم ما همین ورزشگاه ها است. در ورزشگاه آزادی به غیر از پرسپولیس و استقلال، سه تیم برتر پیکان، هوادار و سایپا در لیگ برتر و دسته اول داریم، در حالی که تنها دو ورزشگاه آزادی و تسترگی موجود است که در تسترگی سه تیمی متمرکز هستند. در مورد ورزشگاه وطنی قائم شهر باید بگویم چمن ورزشگاه آخرین قسمت ورزشگاه است. اگر چمن برسد، می توانند میزبانی کنند. من نمی دانم زمین چمن ورزشگاه در چه وضعیتی است. همچنین بخشی از ورزشگاه آبادان که مربوط به VIP است تخریب شده است و امیدواریم بتوانیم مسابقات را آغاز کنیم. کرمان و انزلی سخت کار می کنند و امیدوارم به مصاف هم بروند.

مهدی در خصوص و رفع دغدغه باشگاه ها گفت: بحث اصلی ما در این جلسات هماهنگی و همفکری است. بیشتر چالش هایی که پیش می آید به دلیل انتظارات ما از باشگاه ها و انتظارات آنها از ما است. با این جلسات وقتی انتظارات را می شنویم، چالش ها کمتر می شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر با اشاره به برنامه های لیگ برتر تا شروع جام جهانی و اینکه اسکوچیچ درخواست اردوی طولانی مدت داشت، خاطرنشان کرد: این درخواست را از سرمربی تیم ملی مدت ها داشتیم. زمان و او از ما زمان بیشتری نسبت به روزهای فیفا خواست، ما 100 درصد زمان درخواستی را به آنها دادیم. تیم ملی در اولویت است و برنامه لیگ طبق برنامه تیم ملی تعیین می شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و شرایط جوی و گرد و غبار خود را نشان ندهد، می توانیم نیم فصل را تا جام جهانی دوام بیاوریم. سوپرجام هم قرار است بعد از جام جهانی و در نیم فصل برگزار شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی دستیاران اجرایی و مدیران تیم های لیگ برتری و لیگ برتر گفت: شیوع ویروس کرونا اجازه برگزاری چنین جلساتی را نداد. در چند سال گذشته برگزار می شود و ما این دوره ها را به صورت وبینار برگزار می کردیم، اما با وجود این حضور، مدیران و دستیاران اجرایی تیم هایی که امروز آمدند نداشتیم. همانطور که می دانید برای هر فصل به یک خلاصه نیاز داریم و باید به مسائل مختلفی پرداخته شود. مایلیم مخاطب گفتگوی ایشان باشیم تا نظر ایشان را در مورد نحوه برگزاری مسابقات بدانیم. انشاالله با این کارها کیفیت مسابقات را بالا ببریم.