فرانکفورت تسلیم نمی شود. ما از بایرن و رئال نمی ترسیم


سرویس خبر شماره: 1836763
13 اوت 1401 ساعت 3:30 بعد از ظهر
1.6 هزار |

3نقطه نظر

سرمربی اینتراخت:

الیور گسنر سرمربی فرانکفورت در نشست خبری آن بازی گفتپس از پیروزی 4-0 مقابل ماگدبورگ در جام حذفی، تیم در وضعیت روحی خوبی قرار دارد و ما آماده بازی مقابل بایرن هستیم. انگیزه هر فوتبالیستی ما از بایرن نمی ترسیم و می خواهیم هفته اول را ببریم.” بایرن قهرمان بوندسلیگا است اما می خواهیم ثابت کنیم که در فصل جدید رقیب خواهیم بود.”

گسنر ادامه داد:ما حتی با یک تساوی هم راضی نیستیم. مقابل بایرن تسلیم نمی شویم و به دنبال پیروزی هستیم. بعد از این بازی باید در سوپرجام اروپا به مصاف رئال برویم و هیچ چیز بهتر از شکست بایرن مقابل رئال نیست. امیدوارم هفته آینده در شرایطی که مقابل بایرن و رئال پیروز شده ایم در مقابل شما خبرنگاران حاضر شوم.» در این دو بازی بدون ترس از نام بایرن و رئال حاضر می شویم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، 6 روز دیگر در هلسینکی فنلاند، تیم های رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم آلمان پس از هفت بازی دوستانه و یک بازی رسمی در شرایط خوبی قرار دارد و فردا در هفته اول بوندس لیگا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. فرانکفورت میزبان بایرن است و سرمربی این تیم از انگیزه قوی بازیکنانش برای پیروزی مقابل قهرمان بوندسلیگا خبر داده است.

سرمربی آینتراخت فرانکفورت از انگیزه زیاد تیمش برای پیروزی مقابل بایرن و رئال مادرید صحبت کرد.