سام جول هدف اصلی جذب نیرو INEOS با پیوستن به چلسی موافقت کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اکنون که INEOS رسماً سهامداران اقلیت هستند، بسیاری از تغییرات پشت صحنه در منچستریونایتد در حال انجام است.

لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس مالکیت 25 درصدی خود را تأیید کرده اند و سر جیم رتکلیف کار خود را به شیوه ای کارآمد انجام داده است.

مدیر عامل جدیدی در حال حاضر روی کار آمده است در حالی که دن اشورث قرار است به عنوان مدیر ورزشی جدید به باشگاه بپیوندد. او توسط کارفرمایان فعلی اش نیوکاسل در مرخصی باغبانی قرار گرفته است.

سرخابی ها کار را تا حد امکان سخت می کنند، اما میلیاردر بریتانیایی در نهایت مرد خود را به دست خواهد آورد. همچنین برنامه‌هایی برای اضافه کردن یک رئیس استخدام به زودی وجود دارد.

یونایتد جول را از دست می دهد

اشورث که پیش از رفتن به پارک سنت جیمز با برایتون اند هوو آلبیون بود، مشتاق بود دوباره با سام جوول، رئیس بخش استخدام مرغان دریایی متحد شود.

اما به نظر می رسد که INEOS با اولین شکست خود روبرو شده است که جول در عوض به چلسی پیوسته است شخص مردم اخیرا نقل می کند که آبی ها پیشنهاد قرارداد داده اند.

برایتون بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده است که در آن گفته شده است که جول در مرخصی باغبانی قرار گرفته است و پس از تکمیل آن، پیوستن به باشگاه لندنی رایگان خواهد بود.

سام جول پست جدیدی در باشگاه چلسی پذیرفته است. سام اکنون یک دوره مرخصی باغبانی را آغاز کرده است. ما از او برای خدمات طولانی مدتش به باشگاه ما تشکر می کنیم.

جواهر جواهر بود

اشورث از نزدیک با مرد برایتون کار کرده بود که در معاملات با افرادی مانند الکسیس مک آلیستر، مویزس کایسدو و ژائو پدرو مشهور فعلی نقش داشت.

این بازیکن 34 ساله پسر پل جول، سرمربی سابق ویگان است و از سال 2016 در Seagulls بوده و در ابتدا به عنوان پیشاهنگ ارشد جوانان به این تیم ملحق شده است.

پیشنهاد چلسی برای نقش یک رئیس پیشاهنگ جهانی بود که مسئولیت مذاکرات را بر عهده خواهد داشت و به نظر می رسد آبی ها بر INEOS غلبه کرده اند.

جالب است که ببینیم باشگاه بعدی چه کسی را هدف قرار می دهد. رتکلیف بی سر و صدا کارآمد بوده است و مطمئناً آنها یک آس دیگر در آستین خود دارند.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/20/ineos-top-recruitment-target-sam-jewell-agrees-to-join-chelsea-276337/ منبع: