سانتوس: نه، نه من درخواست بازبینی گل کردم و نه رونالدو


سرویس خبر شماره: 1856738
10 دسامبر 1401 در 05:15 ب.ظ
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رسانه ها دروغ می گویند

رویارویی با پائولو بنتو:“کره دو بازی بسیار خوب انجام داد و بنتو تیم بزرگی ساخت. آنها در حمله سریع هستند و ما با تیمی سازمان یافته روبرو خواهیم شد. می دانیم که حریفان ما با انگیزه برای پیروزی وارد زمین خواهند شد، اما این تغییری در استراتژی بازی ما ایجاد نمی کند.” ما یک تیم ضد حمله نیستیم، فردا به دلیل قطعی شدن صعودمان در دفاع بازی نمی کنیم. نمی خواهیم بی جهت خود را در شرایط سخت قرار دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال در نشست خبری این دیدار گفت:“برای من، مهمترین دلیل صعود به عنوان یک رهبر این است که یک روز بیشتر برای استراحت خواهیم داشت. با یک روز استراحت اضافی، یکی از بازیکنان مصدوم می تواند بهبود یابد و به مراحل حذفی برسد.” فکر نمی کنم. برزیل چون ما هر دو رهبر هستیم و بعید است که با آنها رقابت کنیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا تیم ملی پرتغال که صعودش به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطعی شده است باید به مصاف کره جنوبی برود. پرتغال با تساوی به دور بعد صعود می کند، اما کره برای داشتن هر شانسی برای صعود به یک برد نیاز مبرم دارد.

سرمربی پرتغال این خبر را رد کرد که اولین گل برونو فرناندز مقابل اروگوئه بازبینی شده و با نام کریستیانو رونالدو امضا شده است.

سانتوس: نه، نه من درخواست بازبینی گل کردم و نه رونالدو

گفته می شود که پرتغال از فیفا خواسته است تا گل اول برناردو سیلوا در بازی قبلی مقابل اروگوئه را به طور خاص بررسی کند زیرا معتقدند توپ با سر رونالدو وارد دروازه شده است. سانتوس در این خصوص گفت:“نه. من چنین درخواستی نکردم و خود رونالدو هم چنین درخواستی نکرد. همیشه اخبار جعلی در مورد ما از رسانه ها منتشر می شود.”

سانتوس درباره وضعیت مصدومیت رونالدو گفت:“هنوز مشخص نیست و همه چیز در حال حاضر 50-50 است. فردا قطعا مندس، اتاویو و دانیلو را نخواهیم داشت. ما یک تیم در حال توسعه هستیم و به همه بازیکنانم ایمان دارم. تقریبا اکثر بازیکنان در بهترین حالت خود هستند، اما هر چهار روز یک بازی وجود دارد که کار را سخت می کند. برخی خسته هستند و برخی بازیکنان کارت زرد دارند. فردا پس از بررسی همه جوانب، ترکیب اصلی را انتخاب می کنم. خیالم راحت است و نگران نیستم.” من تیم بزرگی دارم و هر کسی که در تیم باشد بهترین بازی را انجام خواهد داد.”