شرایط پرسپولیس بد شد بدتر شد/ فرمول گل محمدی برای خروج از بحران قبل از دربی چیست؟

جدا از اعتصاب پرسپولیسی ها برای عدم پرداخت بدهی های فصل گذشته (باشگاه این مورد را قبول نمی کند)، یحیی گل محمدی اصلا وضعیت خوبی ندارد.

به هر حال پرسپولیس اصلا شرایط خوبی ندارد و کادرفنی نتوانست طبق برنامه ریزی های انجام شده تیم را برای شروع مجدد لیگ آماده کند. هواداران پرسپولیس به دلیل اتفاقاتی که در تیمشان رخ داده به شدت نگران شرایط هستند و می خواهند هر چه زودتر آرامش به تیم محبوبشان بازگردد.

ضمن اینکه باقری، گل محمدی و رفیعی نیز محروم از خروج هستند و همین موضوع باعث لغو اردوی خارجی پرسپولیس نیز شد. در کنار همه این مشکلات پرسپولیس بیشترین تیم ملی را داشت و 4 ستاره اصلی این تیم در قطر حضور داشتند. بیرانوند مصدوم شد اما می تواند پرسپولیس را همراهی کند. مصدومیت علیرضا تشدید می شود.

اما اتفاقات پرسپولیس و جهات مختلف این باشگاه برای آماده سازی این تیم برای از سرگیری لیگ برتر و بازی حساس مقابل رقیب سنتی با مشکلات زیادی مواجه شده است.

شرایط پرسپولیس بد شد بدتر شد/ فرمول گل محمدی برای خروج از بحران قبل از دربی چیست؟

پس از تعطیلی بازی های لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی و جام جهانی، تمرین پرسپولیس برای چند روز تعطیل شد و بهترین بازیکنان لیگ برتر به استراحت پرداختند. پس از حدود دو هفته تعلیق تمرینات پرسپولیس که از چند روز پیش آغاز شده بود، بلافاصله پس از شروع تمرین، اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی به مدت دو روز به تمرین پایان داد.

وضعیت پرسپولیس به دلیل حواشی هفته های اخیر بد بود، با کناره گیری از تیم ملی و وضعیت بد روحی تیم ملی شان بدتر شد. این مشکل کار یحیی را در ادامه فصل سخت می کند به خصوص اینکه در اولین بازی بعد از شروع لیگ باید به مصاف حریف سنتی برود و دربی را پیش رو خواهند داشت. حال باید دید یحیی چه فرمولی برای خروج تیمش از بحران پیدا می کند و وضعیت سرمربی فعلی لیگ برتر پس از شروع مجدد لیگ چگونه خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی بیمار روانی است و حتی از سوی باشگاه پرسپولیس جریمه شد. در کنار یحیی، کریم باقری نیز به دلیل فعالیت های اینستاگرامی خود جریمه شد. سرمربی پرسپولیس حتی به دلیل فعالیت در فضای مجازی به دادسرا احضار شد و باید پاسخگوی آن باشد.

وحید امیری در اتفاقی عجیب و غیرقابل پیش بینی حتی یک دقیقه هم از بازی جام جهانی نگرفت و به شدت تحت فشار روحی قرار دارد. بیرانوند، پورعلی گنجی و ترابی که سابقه حضور در جام جهانی را دارند، پس از باخت مقابل آمریکا و حذف تیم ملی اصلا حال و هوای خوبی ندارند و این مشکل کار را برای گل محمدی بسیار سخت خواهد کرد. آستانه دربی