ساوتگیت: ما دو حریف اول خود را نمی شناسیم

پرواز ما برای رسیدن به اینجا تاخیر داشت و من مدت زیادی است که به این کشور نرفته ام. ما باید تغییراتی را که می خواهیم در روابط خود در قطر ایجاد کنیم. اما امروز روی قرعه کشی تمرکز می کنم و همه جوانب آن را بررسی می کنم. وقتی در ردیف اول هستید یعنی با 6 یا 7 تیم قدرتمند در گروه خود بازی نمی کنید. رویارویی با آمریکا جالب است و من گرگ برهالتر را بهتر می شناسم. چند بار صحبت کردیم. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می دانیم که آنها به عنوان یک تیم چه دارند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

برنامه ما این است که در پایان فصل لیگ برتر هر چه زودتر از گروه خارج شویم. ما باید از گروه خود خارج شویم و این اولین هدف تیم ملی انگلیس است. در شرایط فعلی تمام فکر ما با اوکراین و مردم این کشور است، بنابراین مهم نیست که تیم سوم چه زمانی مشخص شود و باید خود را با شرایط وفق دهیم.


سرویس خبر شماره: 1817598 |
12 فروردين 1401 ساعت 22:41 |
25,546 |

4نظرات

هدف این است که از گروه خارج شویم

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید هدف اول تیمش خروج از مرحله گروهی است.

گرت ساوتگیت پس از قرعه کشی گفت: ما مدت زیادی است که با دو تیم اول گروه بازی نکرده ایم و تیم سوم کاملا مشخص نیست، اما دربی نهایی انگلیس برگزار خواهد شد. ما می دانیم که چه اتفاقی می افتد. عمل می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس در گروه دوم جام جهانی به مصاف تیم های ایران، آمریکا و برنده دیدار ولز / اوکراین – اسکاتلند می رود. گرت ساوتگیت پس از تساوی مدعی شد انگلیس مدت زیادی است که با ایران و آمریکا بازی نکرده و با توجه به شرایط منطقه، زمان بازی تیم سوم برایش مهم نیست.