اسکوچیچ: تمام تلاش خود را برای صعود انجام می دهیم

سوال: کدام یک از شرکت کنندگان سخت ترین و قوی ترین است؟
اسکوچیچ: همانطور که گفتم انگلیس.

وی همچنین انگلیس را «سخت‌ترین و قوی‌ترین دشمن ایران» خواند و گفت که «به مشکلات و حساسیت‌های بازی ایران و آمریکا توجهی نخواهد کرد».

سوال: آیا از جنجال قمار با آمریکا نمی ترسید؟
اسکوچیچ: من به این چیزها توجه نمی کنم، ما قبلاً در بازی هایی مانند بازی با عراق آن را نشان داده ایم و به این مسائل توجه نمی کنیم. چیزهایی بین دو کشور وجود دارد اما ما فقط به فوتبال فکر می کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت در بازی با آمریکا فقط به فکر مسائل فوتبالی بوده است.

سوال: نظرت در مورد تیم چهارم گروه چیست؟
اسکوچیچ: من آن را به دقت تجزیه و تحلیل نکرده ام، اما به نظر می رسد اسکاتلند و ولز نیز در گروه ما فوتبال مشابهی با انگلیس و آمریکا دارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سوال: نظر خود را در مورد لاتاری به ما بگویید.
اسکوچیچ: فکر می کنم سرنوشت ما می توانست بدتر از این باشد. جام جهانی است و همه تیم های شرکت کننده خوب هستند. در گروه ما تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان جام است اما تیم ما آنقدر خوب است که با سایرین رقابت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دراگان اسکوچیچ پس از پایان قرعه کشی و در حین عبور از میکس زون قرعه کشی دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” گفت که تیمش برای صعود تلاش خواهد کرد. . .

سوال: دغدغه اصلی هواداران این است که آیا می توانیم به دور بعدی این رقابت ها صعود کنیم؟
اسکوچیچ: ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. همیشه می گفتم تیم خیلی خوبی داریم و شاید برای اولین بار بتوانیم این کار را انجام دهیم.


سرویس خبر شماره: 1817599 |
12 فروردين 1401 ساعت 22:44 |
657 |

0نظرات

سرنوشت ما می توانست بدتر از این باشد.