ساپینتو دوباره در استقلال عاشق می شود

این انرژی مثبت باعث رضایت بیشتر ساپینتو از زندگی در ایران می شود و به همین دلیل تیمش را با انرژی بیشتری به جلو می راند. تیمی که اکنون آنقدر تهاجمی و مسلط بازی می کند که رقیبی مانند گلگر باید با 11 بازیکن مقابل آنها دفاع کند تا نتیجه را حفظ کند و از گل زده دفاع کند.

1830104
هیجان پیروزی در استقلال موج می زند و هواداران به آینده امیدوار هستند.

ساپینتو محبوبیت لازم را در بین بازیکنان به دست آورده است و آنها به معنای واقعی کلمه برای این سرمربی بازی می کنند. همانطور که دیدید در بازی گل بازیکنان ذخیره گل زدند و کسانی که زمین را ترک کردند از برد تیم راضی بودند و شور و شوق پیروزی داشتند. این همان چیزی است که استقلال باید تا آخرین روز قهرمانی برای قهرمانی بجنگد. تیمی که هیجان بی حد و حصری را به هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی تزریق خواهد کرد. این از تمرینات مفصل دو ساعته و درخواست مکرر ساپینتو از بازیکنان برای افزایش قدرت بدنی و حمله مشخص است. بازیکنانی که طبق دستور سرمربی باید بعد از دو ساعت تمرین وزنه بزنند و حالا معتقدند از دقیقه 70 بدنشان باز می شود و اوج می گیرد.

1830106



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1894711
مارس 17, 1401 در 10:29 ب.ظ
8K |

4نقطه نظر

فرار مربی پرتغالی در رختکن آزادی;

بی تابی ریکاردو برای حضور در رختکن استقلال در پایان پیروزی پرماجرا مقابل گل گهر بی دلیل نبود.

ساپینتو دوباره در استقلال عاشق می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی پرتغالی که ثانیه های پایانی بازی را از میان هواداران می دید و به اظهارات آنها پاسخ می داد، قبل از سوت پایان به رختکن رسید تا بیرون درب رختکن بایستد و به همه سلام کند و تشویق کند. اعضای تیم وارد محل استراحت شده و از آنها تشکر کنند.
اما اتفاق جالب تری قرار بود در داخل رختکن رخ دهد. جایی که پس از جشن مفصل بازیکنان و کادر فنی، بازیکنان تصمیم گرفتند سرمربی پرتغالی را که برای سومین بازی متوالی تیمش را از روی سکو هدایت می کرد، بیرون بیاندازند. پیش از این نیز پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان با هدایت امیر قلانویی با گل پاتوسی در آخرین لحظات شاهد چنین اتفاقی بودیم. زمانی که برخی از کادر فنی استقلال وینفرد شفر را کنار گذاشتند.
این بار البته تفاوت جدی بین این شادی و خوشحالی سرمربی آلمانی وجود داشت و اینکه بازیکنان در این امر پیش قدم شدند و مربی را با دستان قدرتمند خود به داخل فضای محدود رختکن پرتاب کردند. اتاق خواب. خود ساپینتو که از این حادثه کاملاً خوشحال شده بود، ویدیوی این صحنه را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و آن را با یک جمله توضیح داد: قدرت اتحاد، عزم و علاقه.

آن ساپینتو را به خاطر بسپار پس از گذراندن دوره شک و تردید هواداران به مربی محبوبی در بین آنها تبدیل شده اند و کمتر کسی از عملکرد فنی تیم ناراضی است. استقلال تهاجمی با بردهای متوالی یکی از مدعیان قدرتمند قهرمانی لیگ است و به همین دلیل است. با همه مشکلات امسال سایپانتو امتیاز خوبی از هواداران گرفت و تحت حمایت آنها باشد. حمایتی که از سرمربی پرتغالی برای کسب یکی از مهم ترین قهرمانی های تاریخ استقلال می شود.

1830105
ریکاردو ساپینتو نیاز به درخشش مجدد در یک تیم باشگاهی داشت و نیاز او در استقلال برآورده شد