ساپینتو عصبی است و فرارها باید کنترل شوند/ خط حمله استقلال عالی است و با ورود 2 بازیکن تکمیل می شود.

تیم پیشکسوت فوتبال استقلال درباره شرایط پایتخت آبی پوشان و نتایج این تیم در 6 بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: استقلال بازی به بازی بهتر می شد و باید هوا می گذشت تا تفکرات ساپینتو اجرایی شود. در دیدار استقلال مقابل نساجی یاد دوران استراماچونی استقلال افتادیم. استقلال روز به روز روند بهتری را نشان می دهد و بازی سختی در انتظار این تیم است و امیدوارم این تیم بتواند روند موفق خود را ادامه دهد.

نوری درباره عملکرد ریکاردو ساپینتو گفت: هرکسی سرمربی استقلال شود، کسانی هستند که انتقاد می کنند. ساپینتو به زمان نیاز دارد و باید افراد را برای رسیدن به هماهنگی لازم مدیریت کند. ساپینتو در بازی مقابل نساجی ثابت کرد که می تواند تیم را مدیریت و برنامه ریزی کند. به نظر من استقلالی که سرمربی است باید از او حمایت لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به شرایط فنی استقلال و نقاط قوت و ضعف این تیم خاطرنشان کرد: خط حمله استقلال عالی است و بازیکنان بسیار خوبی در زمین و نیمکت حضور دارند. فکر می کنم مثلث قائدی، محبی و بابایی موفق شد. در خط دفاعی بازیکنان توانستند هماهنگ شوند. فکر می کنم با آمدن مرادمند و یزدانی شرایط خط دفاعی استقلال بهتر شود. استقلال در خط هافبک ضعف دارد و انتظار می رود بازی بزرگی در خط هافبک برگزار شود. در مجموع استقلال شرایط خوبی دارد و می توان به موفقیت این تیم در مسابقات بعدی امیدوار بود.

وی درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر در این فصل بیان کرد: کار سختی است و همه تیم های لیگ برتری تیم های خوبی هستند و برخی از این تیم ها برای قهرمانی رقابت دارند. دیدارهای سخت استقلال در رقابت های لیگ برتر بعد از اردوی تیم ملی برگزار می شود. استقلال باید در چند روز آینده مورد حمایت قرار بگیرد و اگر آرامش در ترکیب حاکم شود، شرایط استقلال بهتر می شود. آقای ساپینتو کمی عصبی است و به نظر من باید اوضاع را کنترل کند و شیطنت ها را خارج از چارچوب مدیریت کند. امیدوارم قضاوت داوران در بازی های بعدی بهتر باشد تا مشکلی در روند تصمیم گیری نتایج استقلال به وجود نیاید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال