تنهاچ: رونالدو باید گل می زد

اریک تن هاچ، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش مقابل شریف مولداوی تایید کرد که کریستیانو رونالدو باید هر چه زودتر گلزنی کند.

تنهاچ: رونالدو باید گل می زد

جیدون سانچو در بازی امشب یک گل به ثمر رساند که ساعاتی پیش مشخص شد در لیست گرت ساوتگیت برای هر دو بازی مقابل ایتالیا و آلمان در لیگ ملت های یوفا جایی در لیست بازیکنان وجود ندارد و با توجه به اینکه زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده است. جام، حضورش در قطر در هاله ای از ابهام است.
تن هاچ در مورد او گفت: “من واقعا از جیدون خوشحالم. او یک گل دیگر به ثمر رساند و گل های زیادی در پیش فصل به ثمر رساند و فکر می کنم او در این فصل سه گل به ثمر رساند.
او خوب کار می کند. اما فکر می کنم او جای زیادی برای پیشرفت دارد. چون او مهارت های زیادی دارد. وقتی او اعتماد به نفس دارد، او را زمین بگذارید و او می تواند بهتر عمل کند.”
تن هاچ درباره بازی امشب گفت: “شروع سختی بود. حریف خیلی مستقیم بازی کرد و به دنبال استفاده از توپ های دوم بود. و در چند دقیقه اول آنها توپ های دوم زیادی را به دست آوردند. بعد از چند دقیقه ما بهتر بازی کردیم.
بعد دیدید که می توانیم بین خطوط بازی کنیم و خوب بازی کردیم و یک گل عالی زدیم. سپس کنترل کامل بازی را در دست گرفتیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1843924
25 سپتامبر 1401 در 01:39
2.1 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیاطین سرخ که امشب در لیگ اروپا میهمان شریف بودند، شیرینی های جیدون سانچو و کریستیانو رونالدو (پنالتی) با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند. این اولین گل رونالدو در این فصل بعد از 8 بازی بود.
تن هاچ به خبرنگاران گفت: “رونالدو به آن گل نیاز داشت. او چندین بار به گلزنی نزدیک شده بود و دوست داشت زودتر گلزنی کند.”
ما برای او خوشحالیم و تیم می خواست که او گلزنی کند. می دانستیم که رونالدو از روی نقطه پنالتی گل می زند.”