ساپینتو و تیمش شتاب دهنده را رها نمی کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در هفته بیست و دوم بازی به مصاف گل گهر رفت که پیش از این دیدار، سپاهان در یک بازی آسان هوادار را شکست داد و پرسپولیس در ثانیه های پایانی گلزنی بازی سخت و نفس گیر را انجام داد. پیش افتاد و این نتایج باعث شد استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی از سد گل گهر عبور کند.


سرویس خبر شماره: 1894636
17 مارس 1401 در 1:22 ب.ظ
33.4K امتیاز خبر|

46نقطه نظر

استقلال با توپ دروازه گل گهر را بست

در ابتدای بازی مودانی فر استقلال غافلگیر شد. چرا که گل گهر سبک بازی خود را از 3-3-4 به 1-3-2-4 تغییر داد و با بازی تدافعی و انتقال هجومی توانست به هدف خود برسد. ایده ای که جواب داد و در کمال تعجب خط دفاعی و دروازه بان استقلال، اولین تیمی بود که به گل رسید.

1829933

با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال مطمئنا مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و دیدنی دنبال می شود. سه تیمی که با بازی های هجومی خود نشان دادند شایسته قهرمانی هستند.

ساپینتو و تیمش شتاب دهنده را رها نمی کنند

استقلال در بازی های برگشت نشان داد آنقدر تمرین کرده که یاد گرفته است مقابل تیم های دفاعی خوب بازی کند. ما شاهد این اتفاق در بازی با پیکان بوده ایم. در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران، استقلالی ها هر چه تلاش کردند پشت درهای بسته زدند و نتوانستند از سد دفاعی چند لایه پیکان عبور کنند و به دروازه برسند اما در بازی برگشت شکستند. . قفل و باز هم توسط مهدی قیدی و صالح حردانی با ضربات. او از راه دور گل زد. استقلال در این فصل و حتی در دور دوم بارها با این لایه های دفاعی روبرو شده است. در دور دوم می توان بازی مقابل ملوان در چارچوب جام حذفی را مثال زد که استقلال در این دیدار دو گل زد. آبی ها انتظار چنین سبکی را از گل گهر نداشتند. به خصوص گل گهری که حالا در کنار استقلال و بعد از سپاهان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر محسوب می شود. در نهایت استقلالی ها از همان دقایق ابتدایی بازی به این نتیجه رسیدند، کار سختی برای گلزنی در پیش دارند و باید تا جایی که می توانند پاس بدهند و شوت بزنند تا به گل برسند. کار برای استقلالی ها زمانی سخت شد که در کمال تعجب خط دفاعی اش، گوهر اول گلزنی کرد.

1829932

31 شوت و 624 پاس گل. استقلال آنقدر پاس داد و شوت زد که گل از دست رفته را جبران کرد و در دقایق اضافه گل دوم را به ثمر رساند و با کسب سه امتیاز آن بازی در کورس قهرمانی ماندگار شد. استقلال در 7 بازی دور دوم 16 گل به ثمر رسانده و میانگین گل زده این تیم 2.28 گل در هر بازی است. یادگیری نحوه پیروزی مقابل تیم هایی که در دفاع بازی می کنند مهمترین دستاورد آبی ها در بازی های دور دوم است و می تواند تکرار قهرمانی استقلال را افزایش دهد. با این حال در سبک هجومی استقلال چیزی که خسته کننده است از دست دادن موقعیت هاست. نکته ای که باعث شد آبی ها در دیدار با نساجی دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی