سحرخایزان: گل هایی که می کارم تقدیم به مادرم

سعید سحرخایزان یکی از بازیکنان خوب تیم ملی جوانان درازبکستان جام ملت های آسیا است. همان بازیکنی که گل دوم را به ویتنام زد.

سحرخایزان: گل هایی که می کارم تقدیم به مادرم


سرویس خبر شماره: 1894618
17 مارس 1401 @ 1:23 بعد از ظهر |
10 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هدف ما قهرمانی در جام ملت ها است

تیم ملی فوتبال جوانان ایران شنبه هفته آینده در ورزشگاه JAR تاشکند به مصاف عراق می رود. ایران در صورت پیروزی در این دیدار به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و به جام جهانی راه پیدا می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقایق آتش زا که بازی تیم ملی نوجوانان مقابل ویتنام با نتیجه 1-1 به پایان می رسید، سعید سحرخایزان با دریافت یک پاس برگشتی در پنالتی با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد. منطقه کرد ویتنام بار دیگر جریان را به سود تیم ملی جوانان برگرداند و در لحظات پایانی گل حسین نژاد کار را تمام کرد و ایران اکنون یکی از تیم های مرحله یک چهارم نهایی بازی ها و با شکست است. عراق، می تواند جهانی شود.

آخرین صحبت های سعید سحرخیزان مربوط به بازی با عراق است. او می گوید: بازی به بازی می رویم. هدف ما اول صعود به جام جهانی است، سپس قهرمانی در جام ملت های آسیا. عراق تنها مخالف جهانی شدن است. ما شایسته حضور در این مسابقات هستیم. این هدف دیگر دور از دسترس نیست. می دانیم که دعای مردم پشت سر ماست. امیدوارم ما را نادیده نگیرند و دوباره انرژی مثبت بفرستند و دعا کنند که دوباره دلشان را شاد کنیم.

سعید سحر خیزان که قدم های او در صعود تیم ملی نوجوانان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها به چشم می خورد، درباره بازی با ویتنام به سایت فدراسیون فوتبال گفت: بازی بسیار سختی بود که خوشبختانه پیروز شدیم و توانستیم به پلی آف صعود کنیم. ویتنام یکی از بهترین ها در جام ملت ها بود. بازی سختی را بردیم و خوشحالم که باعث خوشحالی مردم ایران شدیم.

این مهاجم در توضیح خوشحالی بعد از گل گفت: وقتی گل می‌کنم، دوست دارم به مادرم زنگ بزنم و به او بگویم که همه گل‌هایم را به تو تقدیم می‌کنم به خاطر همه زحماتی که برای من کشیده‌ای. برای همین خیلی خوشحالم.