ستاره ای که بعد از دوبله شدن دو بار روی دوربین زنده قسم خورد! / مصاحبه عجیبی که همه را به خنده انداخت

مصاحبه با این سوال شروع شد که چرا بازیکنان دورتموند تصمیم گرفتند “دیوار زرد” را اجرا کنند و جشن سنتی خود را با وجود خالی بودن استادیوم سیگنال ایدونا پارک در طول همه گیری همه گیر برگزار کنند. هالند در حالی که ابروهایش را بالا انداخت پاسخ داد: چرا که نه.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: شروع خوبی بود و دیگر چیزی برای گفتن وجود ندارد. هنوز خیلی زود است. ما باید ادامه دهیم.”

مصاحبه کننده مدتی سکوت کرد، سپس از او پرسید که آیا پیامی برای هواداران بوندسلیگا ارسال کرده است یا خیر. و هلند تایید کرد که بله، این پیام برای من و هواداران دورتموند است. از مصاحبه کننده پرسید؟ هواداران همه برای تو و دورتموند هستند؟ او پاسخ داد “بله” و برای جلوگیری از سؤالات بیشتر از آنجا دور شد.

سپس خبرنگار پرسید: “چیز دیگری برای گفتن ندارید؟” که هالند پاسخ داد: “شما از من پرسیدید که چه احساسی دارم، من پاسخ دادم.”

یکی از معروف ترین مصاحبه ها برای هلند در سال 2019 انجام شد، زمانی که این مهاجم جوان ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد که در نیمه اول هت تریک کرده است.

ستاره ای که بعد از دوبله شدن دو بار روی دوربین زنده قسم خورد!  / لحظات عجیبی که همه را به خنده انداخت

هالند احتمالا به زودی پس از شروع چشمگیر خود در رقابت های لیگ برتر 2022-23 مقابل دوربین ها بازخواهد گشت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

خبرنگار سوال دیگری پرسید و پرسید راز چیست؟ 17 گل در 9 بازی؟ هالند پاسخ داد: “کار سخت”.

مصاحبه کننده از هلند خواست تمرکز کند زیرا پخش زنده بود، که نروژی پاسخ داد: “اوه لعنتی ببخشید، زبان من هنوز آنقدرها خوب نیست.”

مصاحبه کننده گفت: “امشب نتیجه لیورپول را دیدی؟ آنها در آنفیلد 2-0 شکست خوردند. تو دو هفته دیگر به آنفیلد می روی. پدرت در سال 1997 آنجا گل زد، می خواهی دنبالش بروی؟” هالند پاسخ داد: “امیدوارم اینطور باشد.” و به دوربین چشمک می زند.

این اولین باری نیست که هالند برای مصاحبه بعد از بازی خود خبرساز می شود. هلند به کم حرفی معروف است و پس از پیروزی 4-0 بوروسیا دورتموند مقابل شالکه در می 2020 این را ثابت کرد. مصاحبه در مجموع 26 ثانیه طول کشید و هلند فقط 11 کلمه صحبت کرد و به پایان رسید. ستاره 19 ساله (آن زمان) ابروهایش را بالا انداخت و به وضوح نشان داد که حوصله صحبت کردن ندارد.

ارلینگ هالند ستاره 22 ساله منچسترسیتی در اولین بازی خود در لیگ برتر دو گل به ثمر رساند تا منتقدانش را ساکت کند. با این حال، این مصاحبه بعد از بازی هالند بود که باعث خنده هواداران شد. خرید تابستانی 51 میلیون پوندی به شکست خود در زدن هت تریک نفرین کرد، سپس وقتی متوجه شد که در زنده چه کار کرده است، دوباره نفرین کرد.

هالند در پاسخ به این سوال که آیا از پایان دادن به دو گل به جای هت تریک ناامید شده است، گفت: “می توانست خیلی بهتر باشد.” می توانستم هت تریک کنم، اما نتوانستم، لعنتی. اما هیچ مشکلی وجود ندارد. ما هر روز در حال پیشرفت هستیم.”

هالند پاسخ داد: “احساس خوبی دارم.”

هالند در نیمه اول برای زدن پنالتی مطمئن به نظر می رسید و دروازه را به گوشه پایین دروازه کوبید تا فصل گلزنی خود را آغاز کند. او در پاسخ به سوالی درباره احساسش نسبت به بازی گفت: ما باید به راه خود ادامه دهیم. از آخرین گل من فقط 30 دقیقه می گذرد، از این به بعد باید با تلاش ادامه دهیم.”

خبرنگار از او پرسید: “تو به جوانترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شدی که در نیمه اول هت تریک کرده است. الان چه احساسی داری؟”