نساجی – مارین در ورزشگاه شهید وطنی!

با وجود اینکه بیش از یک سال از بازسازی ورزشگاه شهید وطنی می گذرد و رئیس جمهور به آماده شدن این ورزشگاه تا 4 ماه دیگر اشاره کرد، اما این ورزشگاه هنوز به شرایط نهایی بهره برداری نرسیده است! با این حال این کارآفرین به باشگاه نساجی قول داده است که این تیم بتواند در هفته سوم مسابقات و در دیدار مقابل ملوان در ورزشگاه شهید وطنی به میدان برود.

نساجی در هفته اول از فصل جدید لیگ برتر میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود و طبق اعلام سازمان لیگ این دیدار در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

نکته جالب اینکه نساجی در هفته دوم میهمان سپاهان است و بار دیگر در ورزشگاه نقش جهان به میدان می رود. البته نساجی ترجیح داد این دیدار را در تهران برگزار کند تا از افکار عمومی دیدار اول بهره ببرد و گویی بار دیگر با مخالفت شورای تامین روبرو شد و در نهایت مجبور به استقبال از تیم مس شد. رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی فصل گذشته نیز دیداری با نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد و سپس به دلیل هزینه بالای اجاره ورزشگاه به مشهد سفر کرد. نساجی فصل گذشته بازی های خانگی خود را در مجموع در 6 ورزشگاه انجام داد. اما آخرین بازی او مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه پاس به دلیل مخالفت شورای تامین انجام نشد و نتیجه آن دیدار از سوی کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود تراکتور اعلام شد.