ستاره فرانسوی از طرفداران نانت است


سرویس خبر شماره: 1923569
06 مه 1402 در 10:49 ب.ظ
236

0نقطه نظر

کولو موانی فصل گذشته با نانت این عنوان را به دست آورد و آن تیم اکنون به دنبال بازسازی لیگ بدون ملی پوش فرانسوی است. نانت سال گذشته با کریستوف گوتیه نیس را شکست داد و جام حذفی را بالای سر برد.

کولو موانی ستاره تیم ملی فرانکفورت برای تماشای فینال تیم سابقش به فرانسه سفر می کند.

ستاره فرانسوی از طرفداران نانت است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، راندال کولو-موانی تابستان گذشته نانت را به صورت رایگان ترک کرد و در تیم جدیدش آینتراخت فرانکفورت بسیار خوشایند است. با این حال او دوستان قدیمی خود را فراموش نکرده و قصد دارد در فینال مسابقات فوتبال کوپه دو فرانس که روز شنبه برگزار می شود، شرکت کند.

مووانی حالا قصد دارد فینال جام حذفی تیم سابقش را از نزدیک دنبال کند: «من همه بازی های آنها را تماشا می کنم، به جز زمانی که همزمان بازی می کنیم. کارم را برای حضور در فینال آماده می کنم. چون نمیتونم این بازی رو از دست بدم . این عنوان متعلق به ماست و باید از آن دفاع کنیم. نانت از حمایت من در این بازی برخوردار است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

نانت فصل موفقی در لیگ 1 فرانسه سپری نمی کند و خطر سقوط را به دنبال دارد. حضور ستاره سابق ملی پوش در سکوهای پارک دو پرنس در فینال جام حذفی می تواند نقطه قوتی برای مدافع عنوان قهرمانی باشد. ستاره ای که البته هواداران فوتبال فرانسه از آن خوشحال نیستند. مووانی چند ماه پیش در قطر در دقایق پایانی فینال جام جهانی مقابل آرژانتین شانس تک به تک مشخصی را از دست داد.

کولو موانی پس از پیوستن به فرانکفورت پیشرفت فوق العاده ای داشته است و در 40 بازی 20 گل و 14 پاس گل به ثمر رسانده است. این درخشش باعث شده تا موانی با پیشنهادهایی از لیگ برتر و لیگ 1 فرانسه روبرو شود. این احتمال وجود دارد که او با پیراهن پاری سن ژرمن به فرانسه بازگردد.