ستاره لیورپول آنچه را که بابی فیرمینو اغلب بعد از بازی به او می گوید فاش می کند

بیشتر بخوانید: لیورپول در تماس با عوامل 20 ساله با بند فسخ 88 میلیون پوندی. او آماده حرکت است – گزارش دهید

برای یک بازیکن جوان که سعی می کند راه خود را به رده های ارشد باز کند، داشتن یک مربی حمایت کننده می تواند ارزشمند باشد، و این همان چیزی است که فیرمینو نسبت به استوارت دارد.

اگر این بازیکن 31 ساله واقعاً به آکادمی کمک می کند، به نظر می رسد که کار می کند – این بازیکن جوان 11 بار در 14 بازی در فصل جاری لیگ برتر 2 گلزنی کرده است.ترانسفرمارکت).

اگر این بازیکن 20 ساله بتواند – حتی برای مدت کوتاه – به تیم اصلی قرمزها راه پیدا کند و یک حرفه مناسب در سطح بزرگسالان ایجاد کند، شماره 9 فعلی ما باید از نقش حمایتی که در پیشرفت خود در طول بازی داشته است بسیار خوشحال باشد. مسیر.

این جوان از دوستی که با این برزیلی ایجاد کرده صحبت کرد و گفت: “در واقع من با بابی زیاد صحبت می کنم. من کاملا او را دوست دارم.

او نحوه بازی شماره 9 لیورپول را تغییر داده است، و این چیزی است که هر مهاجم جوان اکنون باید از آن آگاه باشد. این فقط در مورد شکوه، گلزنی نیست، شما باید طرف دیگر بازی را نیز انجام دهید. او سال‌ها در این کار بهترین بوده است.»

لیتون استوارت، مهاجم زیر 21 سال لیورپول فاش کرده است که بابی فیرمینو اغلب پس از بازی به او پیام تبریک می دهد.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/04/20/layton-stewart-liverpool-firmino-messages/ منبع:

او بعد از یک بازی در اینستاگرام به من پیام می‌دهد و می‌گوید «آفرین» و چیزهایی از این قبیل، که برای یک بازیکن جوان معنی زیادی دارد. من اخیرا یک عکسبرداری داشتم و او بعد از آن پیام می داد.

بیشتر بخوانید: “احتمالا…” – کارشناس هلندی می گوید لیورپول برای 22 سالگی که با کویت کار می کند مناسب است.

این جوان 20 ساله مصاحبه گسترده ای انجام داد هدف خبرنگار نیل جونز که در آن به یک سری موضوعات مربوط به حرفه نوپای خود اشاره کرد.

«ما در دبی خوب شدیم. ما تمرینات پرسینگ زیادی انجام می‌دادیم، و او واقعاً سلطان این کار است، نه، بنابراین من همیشه از او راهنمایی‌های کوچک می‌خواستم و تماشا می‌کردم که چگونه این کار را انجام می‌دهد.

این بدان معنی است که استوارت به زودی از پشتیبانی دست اول فیرمینو برای تماس برخوردار نخواهد شد، اگرچه آنها احتمالاً از طریق رسانه های اجتماعی در تماس خواهند بود.

متأسفانه، این بازیکن برزیلی برای مدت زیادی در لیورپول نخواهد بود، زیرا قصد دارد پس از پایان قراردادش در تابستان، آنفیلد را ترک کند.وب سایت رسمی LFC).