جزئیات دقیق زلزله در جدول; اتفاق غیرمنتظره در پایان فصل

جدول سری آ ایتالیا با بازگشت 15 امتیاز کسر شده از یوونتوس به این تیم دستخوش تحولی اساسی شده و اکنون بیانکونری ها در رده سوم جدول قرار گرفته اند و میلان و اینتر را از منطقه برنده خارج کرده اند. لیگ قهرمانان اروپا.

ناپولی صدرنشین با 75 امتیاز و لاتزیو با 61 امتیاز در رده های اول و دوم باقی مانده اند اما رم با 56 امتیاز به رده چهارم سقوط می کند.

این پرونده برای سومین بار به دادگاه استیناف فدرال بازگردانده شد. این دادگاه در آوریل 2022 به این پرونده رسیدگی کرد و سپس در ژانویه 2023 حکم سنگینی را علیه یوونتوس صادر کرد.

همانطور که انتظار می رفت، دادگاه عالی ایتالیا اعلام کرد که مدارک کافی برای اثبات تخلف مالی یوونتوس وجود ندارد و 15 امتیاز کسر شده از این تیم باید برای بسته شدن پرونده به آنها بازگردانده شود.

حالا با رد آن رای، جدول سری آ ایتالیا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و حالا یوونتوس با جهش بزرگی از 44 امتیاز و رتبه هشتم به 59 امتیاز و رده سوم جدول رسیده است.

مهمترین نکته این است که میلان با 53 امتیاز و اینتر با 51 امتیاز با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. دو تیمی که این فصل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و باید به مصاف یکدیگر بروند. آتالانتا نیز با 49 امتیاز در تلاش برای کسب سهمیه است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی