ستاره های فولاد باید برای نکونام بازی کنند

مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می تواند آخرین تورنمنتی باشد که جواد نکونام به عنوان سرمربی فولاد در آن حضور خواهد داشت.

ستاره های فولاد باید برای نکونام بازی کنند

با این حال، امروز زمانی برای شکایت نیست و همه فولاد را از روز دوشنبه که حضور خود را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفیصلی آغاز می کنند، دوست دارند. باید همان فولاد سخت کوش و دوستی باشد که در دوره های قبلی در رقابت با تیم های ستاره ای مانند الغرافه، السعد و النصر عربستان موفق بوده و طبیعتاً دست بالا را دارد. در دیدار مقابل الفیصلی عربستان.

1802680

البته در این فصل همه چیز برخلاف تصور او برای فولاد پیش می رفت و به همین دلیل درست زمانی که انتظارات عمومی فولاد ستاره در رقابت های این فصل موفقیت چشمگیری بود، شرایط فولاده بسیار متفاوت بود و نتایج ضعیفی در این رقابت ها به دست آمد. فصل لیگ مصدومیت هایی را که به هر حال وجود مربی سرسختی مثل جواد نکنام در یک ست انجام می دهد، تازه کرده است. آنها که در آخرین بازی لیگ دو بر صفر مغلوب مس رفسنجان شده بودند در شرایطی به قطر رفتند که پس از بازگشت به اهواز با وجود سکوتی که به طور سنتی در باشگاه فولاد حاکم است، مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند. اتفاقات عجیبی که البته سرمربی فولاد بعدا در مورد آنها صحبت خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام پس از سه فصل متوالی و تجربه ساختن تیمی پرتلاش و متفاوت در فوتبال ایران، علیرغم ناکامی در فصل جاری، همراه با کاروان فولاد به قطر سفر کرد که طی چند سال گذشته دوران متفاوتی را سپری کرده است. هفته ها نسبت به گذشته در اهواز.

در هتل روتانا دوحه البته تمام ذهن ها معطوف بازی دوشنبه و اولین قدم برای فراموشی روزهای تلخ لیگ است. پس از اولین تمرین فولاد در شهر آموزش و تماشای دوحه پس از غبار جام جهانی، همه چیز قرار است گذشته را فراموش کند و تازه شروع شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1870900
28 فوریه 1401 در 06:01 ب.ظ
2.2 هزار |

0نقطه نظر

لیگ قهرمانان متفاوت برای سرمربی فولاد

اما این بازیکنان به همراه سرمربی مهم‌ترین اعضای باشگاهی هستند که دو قهرمانی فوتبال ایران را به دست آوردند و در چندین رقابت آسیایی حضور داشتند اما موفقیتی کسب نکردند. این بار اما نکونام امیدوار است تیمش حداقل به آخرین بازی رقابت های غرب آسیا برسد و سپس در آنجا مقابل قوی ترین تیم فعلی آسیا نمایشی شایسته داشته باشد. این رویایی است که بدون حمایت بازیکنان ممکن نخواهد بود. بازیکنانی که باید شرایط را درک کنند و سرمربی خود را بیشتر از گذشته بدهند و این تورنمنت را برای نکونام بازی کنند. مربی ای که از آینده ای که بعد از این مسابقات برای حرفه خود متصور است مطمئن نیست.

نکونام پس از تجربه حضور در تیم ملی و نساجی از این تیم جدا شد، به جز فصلی که حمیدرضا گرشاسبی عبدالله ویسی را به عنوان مربی خود انتخاب کرد و البته نکونام را پس از سه مسابقه به تیم بازگرداند. او دوران مربیگری خود را در فولده آرنا گذراند و به همین دلیل در فولده عمق زیادی دارد. به خصوص اینکه او با درخواست استقلال برای هدایت این تیم در ابتدای فصل و همچنین حضور در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی روش اعتبار مضاعفی کسب کرد و هنوز هم این سوال در ذهن هواداران فولاد وجود دارد که نکونام می توانست داشته باشد. به آن کمک کرد. باشگاه دو بار به نیمکت های معتبرتر رفت، اما چیزی که نکونام را در نهایت در تیم فولاد نگه داشت، به جز شانس قهرمانی در لیگ فوتبال ایران در این فصل با تعطیلی این تیم جامد، چیزی که در خطر است، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و شانسی است که او به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت ها دنبال می کند.

1802678

در این میان همراهی بازیکنان با سرمربی آنها نیز بسیار مهم است. بازیکنانی که با سلیقه کاپیتان سابق تیم ملی و او به فولاد پیوستند، امیدوار بودند که در این فصل فوتبال ظرفیت جدیدی را شروع کنند، حتی اگر شرایط طبق پیش بینی نکونام پیش برود که در فوتبال چندان غیرعادی نیست و هر تیمی به طور ناگهانی و بدون هیچ دلیل مشخصی دچار افت می شود.