ستاره های پرسپولیس برای 5 بازیکن یحیی در محدوده تیم های لیگ برتری پیشنهاد خوبی دارند

آمار حضور سیامک نعمتی در زمین به غیر از آن دو زمان 24 و 20 دقیقه ای بسیار کوتاه بود. نعمتی یک بار در دقیقه 85، یک بار در دقیقه 90 و سه بازی در دقیقه 88 به میدان رفت. یعنی در 4 بازی اصلا بازی نکرد و نیمکت نشین بود و در 5 بازی با احتساب وقت اضافه کمتر از 30 دقیقه در زمین بود و اصلا عملکردش دیده نشد.

با توجه به حضور آل کثیر در پرسپولیس و پر شدن لیست قرمزها، خروج یکی از بازیکنان قطعی است و باید دید کدام یک از این بازیکنان و در کدام منطقه از زمین از لیست حذف خواهند شد. . عبدی و پاکدل از خط حمله یا بقیه بازیکنان در پست های دیگر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ستاره های پرسپولیس پیشنهاد خوبی در تیراندازی تیم های لیگ برتری دارند/ 5 بازیکن یحیی

مهدی عبدی; مهاجم و مهاجم جوان پرسپولیس که مدتی با برچسب دویدن در ترکیب پرسپولیس غایب بود و به قدری از نظر روحی وخیم شده که دیگر نشانی از همان گلزن طبیعی سرخ ها در دربی ها و قهرمانان ندارد. فینال لیگ، محبوب ترین بازیکن پرسپولیس برای حضور در سایر تیم ها است.

با این شرایط و نیمکت نشین شدن یکی از ستاره های پرسپولیس یعنی یحیی گل محمدی، طبیعی است که نعمتی با چند پیشنهاد عالی از لیگ برتر روبرو شود. تا جایی که برخی رسانه ها مدت هاست جدایی نعمتی را قطعی می دانند و مدعی می شوند که او در نیم فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد.

ستاره های پرسپولیس پیشنهاد خوبی در تیراندازی تیم های لیگ برتری دارند/ 5 بازیکن یحیی

ستاره های پرسپولیس پیشنهاد خوبی در تیراندازی تیم های لیگ برتری دارند/ 5 بازیکن یحیی

ستاره های پرسپولیس پیشنهاد خوبی در تیراندازی تیم های لیگ برتری دارند/ 5 بازیکن یحیی

بدون موفقیت; هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیس که پرافتخارترین بازیکن سرخ ها محسوب می شود و ردپای او در تمام موفقیت ها و قهرمانی های پرسپولیس در سال های اخیر دیده می شود، یکی از بازیکنانی است که با وجود سن و سالش همچنان طرفداران خاص خود را در میان دارد. مربیان لیگ برتر است. قلعه نویی، جواد نکونام، محمد ربیعی و ساکت الهامی از جمله مربیانی هستند که تمایل زیادی برای همکاری با کمال در تیم های گل گهر، فولاد، مس و هوادار دارند. به این افراد حمید مطهری و تیم نساجی را اضافه کنید که ثابت کرده اند مشتری شماره یک برای جذب هر بازیکن پرسپولیس هستند. نکته جالب اینکه باشگاه سپاهان با درخواست ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی و پیشکسوت این تیم نیز برای جذب کمال سوخت نیا مواجه شد و حتی شنیده می شود که سپاهانی ها رسما پیشنهاد خود را برای جذب به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده اند. این بازیکن .

هانانوف; مدافع کم حاشیه و ملی پوش تاجیکستانی پرسپولیس که در این فصل از سوی یحیی برای بازی در خط هافبک انتخاب شد، یکی از بازیکنانی است که به دلیل کارایی بالا و بازی در چند پست مختلف همواره مورد انتقاد مشتری قرار می گیرد. . به خصوص که او یکی از بازیکنان خارجی است که با وجود کیفیت فنی قابل قبول قیمت بالایی ندارد. به جز نساجی و هوادار، ذوب آهن و مس کرمان نیز از جمله تیم هایی هستند که خواهان جذب این بازیکن هستند.

به جز یک تیم اماراتی، دو تیم از خواستگاران صنعتی نیز خواهان جذب نعمتی هستند و با نماینده او مذاکره کرده اند.

حامد پاکدل; او با وجود مصدومیت طولانی در این فصل، همچنان یکی از بازیکنانی است که پیشنهادات خوبی دارد. پاکدل که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با پرسپولیس باقی مانده، قرار است به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شود و به نساجی، گل گهر، ذوب آهن، هوادر و فولاد بپیوندد.

او جدای از پیشنهاد جدی باشگاه چاوز در پرتغال، از چند تیم رقیب نیز پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است. سرمربیان تیم های گل گهر، فولاد، نساجی، سپاهان و استقلال به شدت به دنبال جذب او هستند و بدون شک اگر یحیی با جدایی عبدی موافق باشد، با توجه به حضور آل کثیر، این مهاجم جوان را می خواهیم و گلزن یکی از این تیم ها

بدون شک پرسپولیس یکی از موفق ترین تیم های دو دهه اخیر لیگ 22 را تشکیل داده است و یحیی گل محمدی همه ابزار را برای ترتیب دادن تاکتیک های مختلف در اختیار دارد. اگرچه او تاکنون با سیستم مورد علاقه خود کار کرده و با بردهای اقتصادی در صدر لیگ برتر قرار دارد.

ستاره های پرسپولیس پیشنهاد خوبی در تیراندازی تیم های لیگ برتری دارند/ 5 بازیکن یحیی

سیستم یحیی باعث شد چند ستاره پرسپولیس روی نیمکت بنشینند و فرصتی برای حضور پیدا نکنند. بازیکنانی که به همه تیم های لیگ برتری و حتی تیم های رقیب علاقه داشته اند، خواهان حضور این بازیکنان بوده اند.

سیامک نعمتی; او یکی از بازیکنانی است که در لیگ برتر مشتریان زیادی دارد. او که به عنوان یک بازیکن ستاره توجه برونکو را به خود جلب کرد و به قرمزپوش تبدیل شد، در چند فصل گذشته یک دست راست ثابت قرمزها بوده و در پست وینگر و به خصوص وینگر راست بازی کرده است. دفاع اما انتقال دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس با رفتن رامین رضاییان به پایان نرسید و حتی بازیکنی با کیفیت نعمتی نیمکت نشین شد. نگاهی به آمار پرسپولیس در خط دفاع راست نشان می دهد که دانیال اسماعیلی فر تنها یک بار در اراک مصدوم شد و در نیمه دوم آن بازی زمین را ترک کرد و در بیست دقیقه پایانی بازی باز هم زمین را ترک کرد. بازی مقابل مس کرمان سیامک نعمتی دو بار جای او را گرفت.