ستاره پرسپولیس زیر سایه اورونوف/ پیام صریح اسمار به پرسپولیسی ها



با آمدن آستون اورونوف به پرسپولیس، سرمربی برزیلی سرخ ها با توجه به تخصص این ستاره ازبکستانی برای بازی در پست وینگر چپ ترجیح داد موقعیت بازی یکی دیگر از ستاره های تیمش را تغییر دهد و مهدی ترابی را به سمت راست منتقل کند. . . ترابی در چند بازی ابتدایی در پست جدیدش عالی کار کرد و با دانیال اسماعیلی فر در جناح راست زوج فوق العاده ای را تشکیل داد. همکاری این دو بازیکن گل های متعددی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد اما با گذشت زمان شاهد افت قابل توجه ترابی و البته نبوغ فوق العاده اورونوف بودیم.

در حال حاضر به طور قطع می توان گفت که بیشتر حملات پرسپولیس بر دوش ارونوف است و پرسپولیس وابستگی زیادی به این بازیکن خط حمله کرده است. شغلی که قبل از ظهور این بازیکن هدایت ترابی را برعهده داشت و این ستاره امید اول پرسپولیس در کارهای تهاجمی محسوب می شد. ترابی پس از آمدن ارونوف و نبوغش کاملا در سایه ستاره ازبکستانی قرار گرفت و به خصوص در هفته های اخیر خبری از تاثیرگذاری ترابی در ترکیب پرسپولیس نداریم.

همین موضوع باعث شد که عثار در اکثر دیدارها خیلی زود ترابی را از بازی خارج کند و این بازیکن معمولا در فاصله 60 تا 70 دیدارهای پایانی پرسپولیس تعویض می شد. این اتفاق برای این بازیکن خوشایند نبود و خود ترابی که معمولا آرام و محجوب است یکی دو بار با تعویض او مخالفت کرد. با وجود اینکه عثمر پس از تعویض ترابی هر بار از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده است، اما مشخص است که این بازیکن مهم از روزهای خوبش فاصله زیادی دارد و چندان آمادگی جسمانی ندارد.

این بود که مثلاً در فصل گذشته و در چند هفته اخیر موتور ترابی روشن بود و او در تیم پرسپولیس بازی می کرد. با وجود اینکه ترابی همچنان مهره مهمی برای پرسپولیس محسوب می شود، اما عثمر می خواهد با جایگزینی بازیکنی که در زمین خوب کار نمی کند، پیامی روشن به دیگر شاگردانش بدهد.

سرمربی برزیلی با جایگزینی ستاره تیمش می خواهد به همه ثابت کند که هرکسی آماده نباشد جایگزین خواهد شد. حتی اگر این بازیکن ستاره تیمش باشد.

بیشتر بخوانید: وحید امیری مانع از 10 نفره شدن پرسپولیس در نیمه اول شد!/ شماره 19 پرسپولیس ارزش یک کاپیتان را نشان داد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال