کاراگر و هنری توضیح می دهند که چرا سانچو در منچستریونایتد شکست خورد

کارشناسان CBS Sports Golazo، جیمی کاراگر و تیری آنری معتقدند عوامل خارجی ممکن است پشت مبارزات جیدون سانچو در منچستریونایتد بوده باشد. بزرگان لیگ برتر بر این باورند که این مرد انگلیسی که به بوروسیا دورتموند کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، در منچستر احساس آرامش نمی‌کند، چرا که بازی‌های او تلفات زیادی را به همراه داشته است.

جیمی کاراگر و تیری آنری نظرات مشابهی در مورد مبارزات جیدون سانچو در منچستریونایتد دارند

بوروسیا دورتموند روز سه شنبه (7 مه) در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس، پاری سن ژرمن (PSG) را 1-0 شکست داد. در مجموع 2-0، تیم بوندسلیگا بلیت خود را برای فینال در ورزشگاه ومبلی رزرو کرد و برای اولین بار از فصل 2012-2013 به صحنه رفت.

سانچو که در ژانویه به صورت قرضی یک فصل از منچستریونایتد به دورتموند پیوست، در دو بازی مقابل پاری سن ژرمن بسیار تاثیرگذار بود. پس از بازی برگشت، کاراگر و هنری در مورد اینکه چرا او نمی تواند با همان قدرت در رنگ های یونایتد بازی کند، بحث کردند.

اسطوره لیورپول با این جمله شروع کرد:

او درخشان بود، نه؟ خارق العاده. او بازیکن دورتموند نیست، بازیکن منچستریونایتد است. بنابراین، هواداران یونایتد با تفکر این بازی را تماشا خواهند کرد. ما آن بازیکن را می خواهیم، ​​آن بازیکن کجاست؟ ما دو سال است که آن بازیکن را ندیده ایم..

اما این بازیکنی است که آنها خریدند. باشگاه های متحرک، گاهی اوقات فقط لباس، احساس، ورزشگاه است. اعتماد به نفسی که دارید… در منچستریونایتد مناسب نیست. و این فقط برای او نیست، برای بسیاری از بازیکنان است. در باشگاه های خاص، شما فقط خود را بیشتر احساس می کنید

هنری به صدا درآمد و گفت:

گاهی اوقات آسان نیست. پیراهن می تواند سنگین باشد، انتظارات، برچسب قیمت، زبان ها…

عادت کردن به شهر، عادت کردن به چیز متفاوت. می دانید که مردم گاهی تمام این نکات را دست کم می گیرند

از زمان پیوستن سانچو با مبلغ 73 میلیون پوند (91.17 میلیون دلار) در تابستان 2021، سانچو 82 بازی برای یونایتد در تمامی رقابت ها انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

سانچو روز سه شنبه یک بازی عالی دیگر مقابل پاری سن ژرمن انجام داد

سانچو پس از انجام 12 دریبل برتر در بازی اول نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد قابل احترام دیگری در بازی برگشت در پارک دو پرنس داشت. این بازیکن 24 ساله هرگز در جذب بازیکنان تردیدی نداشت، به طور بی عیب و نقصی با هافبک ها ترکیب شد، توپ را از عمق زمین بازیابی کرد و در دوئل ها قدرت خود را حفظ کرد.

در طول بازی، سانچو 6 دریبل انجام داد و سه دریبل را به ثبت رساند. او همچنین دو پاس به یک سوم نهایی انجام داد، 17 پاس را تکمیل کرد، هفت ریکاوری چشمگیر انجام داد و در چهار دوئل پیروز شد.

https://sportslens.com/news/jamie-carragher-thierry-henry-jadon-sancho-struggles-manchester-united/ منبع: