ستاره یونایتد راهی برای فرار از آن ندارد: باید به دادگاه برود!


سرویس خبر شماره: 2003559
1 مارس 1402 در 6:52 ب.ظ.
2.9 هزار |

1نقطه نظر

با وجود به تعویق افتادن دادگاه هری مگوایر در یونان، سرانجام این بازیکن انگلیسی در دادگاه حاضر می شود.

ستاره یونایتد راهی برای فرار از آن ندارد: باید به دادگاه برود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرغم این احتمال که دعوای هری مگوایر و یک افسر پلیس هرگز به دادگاه کشیده نشود، مدافع منچستریونایتد امیدوار است اتهامات حمله و رشوه دادن به پلیس را پاک کند.

محاکمه مجدد مگوایر در اوایل این ماه بار دیگر به دلیل اعتصاب وکلای یونانی به تعویق افتاد. این دادگاه قرار است در 25 مارس 2025، چهار سال و نیم پس از دستگیری وی در میکونوس به ظن حمله به افسران پلیس و تلاش برای پرداخت رشوه، برگزار شود.

1992926

مدافع 30 ساله منچستریونایتد که به شدت این اتهامات را رد می کند، مجرم شناخته شد و به 21 ماه حبس تعلیقی محکوم شد، اما این حکم به طور خودکار در دادگاه تجدید نظر لغو شد.

یک مقام دادگاه یونانی با اعلام آخرین تاخیر در تاریخ محاکمه مگوایر، ادعا کرد که ممکن است دوباره به تعویق بیفتد:“با این نرخ، مگوایر تا زمانی که احضاریه را دریافت کند، می تواند از فوتبال حرفه ای بازنشسته شود. پس از 8 سال، محدودیت ها شروع می شود. اگر تا آن زمان به پرونده رسیدگی نشود، رد می شود.”

1992928

با این حال، وکیل Yiannis Paradisis به MailSport گفت که هیچ شانسی برای این اتفاق وجود ندارد. بهشت گفت:“مگوایر به دادگاه خواهد رفت. از تاریخ جنایت هشت سال محدودیت وجود دارد، اما ما هنوز زمان داریم. آنها (وکلای مگوایر) منتظر روز دادگاه هستند. هیچ راهی وجود ندارد که او دان نکند.” به دادگاه نرو.»

مجله اخبار فوتبال خارجی