سخت ترین روز برای عبدالکریم در انتظار اوست


سرویس خبر شماره: 2018281
12 مه 1403 ساعت 06:28
1.1 هزار |

3نقطه نظر

رامین و حسن به یاد الذیل – السد

مدافع چپ قطری پرسپولیس عصر یکشنبه بزرگترین آزمون را با پیراهن پرسپولیس پشت سر می گذارد.

سخت ترین روز برای عبدالکریم در انتظار اوست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالکریم حسن در برخی از دیدارهای پرسپولیس در فاز دفاعی خود را قوی نشان نداد و گاهی به راحتی دریبل می زند و توپ را به راحتی از دست می دهد، اما در فاز حمله و شوت هایش نیز بسیار هوشمندانه سوئیچ می کند. قدرت به قدری بالاست که در صورت داشتن فضا اگر توانایی ضربه زدن داشته باشد می تواند در نقش یک مدافع کناری گلزن ظاهر شود.

صحبت از مدافع کناری این گلزن شد، همه ما رامین رضاییان را به یاد داریم که در این فصل در لیگ قهرمانان و لیگ برتر کارنامه فوق العاده ای در سپاهان از خود به جای گذاشت و از نظر تاثیر مستقیم بر روی گل های تیمش، بهترین کامل محسوب می شود. بازگشت به لیگ برتر

رامین رضاییان هرگز مانند یک مدافع راست نبوده و بیشتر به عنوان وینگر یا وینگر راست به حساب می آید زیرا دائماً در زمین حریف است و اضافه می کند، توپ را دریافت می کند، در کارهای ترکیبی شرکت می کند و البته با پاس ها یا ضربات پایانی خود پاس گل می دهد یا گل می زند. .
رامین رضاییان در این دیدار برای اولین بار در جناح راست در دیدار بزرگ مقابل پرسپولیس با عبدالکریم حسن دیدار خواهد کرد و دوئل آنها تماشایی خواهد بود چرا که هر دو بازیکن تمایل زیادی به حمله دارند و بازیکن حریف می تواند از فضای پشت مدافع خود استفاده کند. . و آرزوی خود را برآورده کنید

در عین حال رضاییان با توجه به مصدومیت فرشاد احمدزاده احتمالا باید با عربی همراه شود و عبدالکریم پشت سر اورونوف به میدان می رود و این چهار باید جذاب ترین و هیجان انگیزترین دوئل ها و تقابل های ممکن را در بازی پرسپولیس – سپاهان داشته باشند. عصر چهارشنبه.

در عین حال آنچه مسلم است این است که احتمالاً این سخت ترین مسابقه و آزمون عبدالکریم در پیراهن پرسپولیس خواهد بود و اگر بتواند در این دیدار از عهده رامین رضاییان برآید و البته در فاز حمله ابتدایی نیز موثر باشد. او یک امتیاز عالی از هواداران و کادر فنی پرسپولیس کسب خواهد کرد.

2016850

البته احتمالا به دلیل حضور چند ساله رامین در لیگ ستارگان قطر، عبدالکریم مقابل او بازی کرده و حرکات او را می شناسد، اما در جریان مسابقه، شناخت و آنالیز همیشه جواب نمی دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی