طارمی با دومین رئیس خود در پورتو ملاقات می کند


سرویس خبر شماره: 2018276
12 مه 1403 در 06:17
89 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اعضای جدید پورتو ده روز پس از انتخابات شروع به کار خواهند کرد، اما آندره ویلاس بوآس رسما از 29 می رئیس جمهور خواهد شد.

طارمی با دومین رئیس خود در پورتو ملاقات می کند

به گزارش “ورزه سه”، اعضای تیم مدیریتی جدید پورتو با هدایت آندره ویلاس بواس، رئیس این باشگاه از 18 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه 10 روز پس از انتخاباتی که پینتو داکاستا با بیش از 80 درصد آرا به پیروزی رسید، کار خود را آغاز خواهد کرد.

اصرار آندره ویلاس بواس برای سازماندهی مراسم معارفه خود به عنوان رئیس پورتو نتیجه داد. او عجله داشت که این مراسم هر چه زودتر برگزار شود و باید به تصویب هیات مدیره می رسید.

لورنزو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفت و مراسم را برای 7 می، ساعت 12:00 بعد از ظهر، در استادیوم دو دراگو تعیین کرد.

به گفته ابولا، حتی اگر لورنزو پینتو یک روز پس از روی کار آمدن اعضای جدید تیم مدیریت، مجمع عمومی سهامداران را فراخواند، اگر اوضاع خوب پیش برود، ویلاس بوآس در 29 می کنترل کامل باشگاه را در دست خواهد گرفت.

در ماده 377 قانون شرکت های تجاری در پرتغال مدت زمان لازم برای انجام تشریفات قانونی انتقال مالکیت 21 روز می باشد. ویلاس بواس باید چند روز پس از معرفی خود منتظر بماند تا رسما بر صندلی رئیس جمهور بنشیند.

مجله اخبار فوتبال خارجی