سخنان عجیب اسطوره رئال: او به بازگشت اعتقاد داشت


سرویس خبر شماره: 2020158
20 مه 1403 ساعت 11:59 ق.ظ.
2.1 هزار |

7نقطه نظر

یکی از خبرنگاران حاضر در جایگاه ویژه مدعی شد رائول گونزالس، ستاره سابق رئال مادرید به پیروزی این تیم مقابل بایرن مونیخ اعتقاد داشته است.

سخنان عجیب اسطوره رئال: او به بازگشت اعتقاد داشت

به گزارش “ورش سه”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف بایرن مونیخ رفت و موفق شد به عنوان دومین تیم راه یافته به فینال این رقابت ها مقابل این تیم به پیروزی برسد. .

رئال در حالی موفق شد در این دیدار پیروز شود که گل آلفونسو دیویس این تیم را تا دقایق پایانی این دیدار بازنده کرده بود، اما در آخرین لحظات شرایط به کلی تغییر کرد و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که با نبوغ و دو گلی که به ثمر رساندند. خوسلو آنها وارد دروازه حریف شدند و توانستند این پیروزی را جشن بگیرند.

یکی از خبرنگارانی که در این دیدار در جایگاه ویژه ای قرار داشت و در کنار بازیکنان سابق رئال مادرید نشسته بود، اظهارات جالبی درباره اطمینان رائول مبنی بر صعود این تیم به دیدار فینال و پیروزی مقابل بایرن مونیخ بیان کرد. توجه زیادی

2019931

این روزنامه نگار اسپانیایی گفت: خوش شانس بودم که کنار افرادی مثل سولاری، آربلوا و رائول نشستم. رائول بعد از گل بایرن مونیخ به من گفت این بازیکنان نمی دانند با این گل چه ساخته شده اند!

مجله اخبار فوتبال خارجی