نایب قهرمان از تراکتور حذف شد


سرویس خبر شماره: 2020155
20 اردیبهشت 1403 ساعت 11:58 ق.ظ |
5.7 هزار امتیاز خبر|

23نقطه نظر

شاگردان حمید مطهری حتی با کسب چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر به مقام دومی دست پیدا نمی کنند.

نایب قهرمان از تراکتور حذف شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تغییر کادر فنی و حضور حمید مطهری، تیم فوتبال تراکتورسازی در سه دیدار اخیر خود موفق ظاهر شد و توانست در جام حذفی مقابل ذوب آهن به پیروزی و یک تساوی دست یابد. جدال با استقلال تهران و فولاد خوزستان برای شکست اما سرخپوشان تبریزی با وجود این روند نمی توانند به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر برسند.

شاگردان حمید مطهری چهار بازی خارج از مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر مقابل گلگهر سیرجان، پیکان، ملوان انزلی و صنعت نفت آبادان باقی مانده اند و حتی اگر چهار بازی متوالی مقابل این تیم ها ببرند بازنده نمی شوند. در رده بندی به مقام دوم برسد.

تراکتورسازی قبل از تعویض کادرفنی در چهار بازی متوالی دو تساوی و دو شکست به ثبت رسانده بود که اختلاف امتیازی با پرسپولیس را افزایش داد و شانس صعود به رده دوم جدول لیگ برتر را از دست داد.

2019930

تراکتور با پرسپولیس 12 امتیاز فاصله دارد و در صورت کسب 4 پیروزی متوالی در دیدارهای باقی مانده و 4 شکست متوالی مقابل سرخپوشان پایتخت، رتبه دوم به شاگردان مطهری نمی رسد.

شکست در دو بازی برگشت این فصل مقابل پرسپولیس باعث شد تا تراکتور با وجود تساوی با سرخپوشان پایتخت در پایان فصل به رده دوم جدول دست پیدا کند و بهترین موقعیت برای شاگردان حمید مطهری در لیگ بیست و سوم باشد. رسیدن به رده سوم جدول رده بندی است که البته فعلاً با سپاهان سه امتیاز فاصله دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی