سران لیورپول به محض پایان فصل به اولویت A1 خواهند پرداخت

قدرتمندان لیورپول قصد دارند به محض پایان فصل 2023/24 مستقیماً روی یک کار اولویت دار کار کنند.

طبق گزارش Football Insider، باشگاه مذاکرات قراردادی را با ویرجیل فن دایک در پایان فصل جاری انجام خواهد داد که تا 13 روز دیگر برای قرمزها به پایان می رسد.

مذاکرات قرار است در عرض یک هفته پس از پایان فصل در خانه وولوز آغاز شود، با یک منبع “خوب” در LFC که نشان می دهد که بستن آینده کاپیتان “اولویت A1” برای مایکل ادواردز و ریچارد هیوز است.

این مدافع میانی در لیورپول یک بازیکن “غیر قابل تعویض” تلقی می شود و قرارداد فعلی او اکنون کمتر از یک سال باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) ویرجیل ون دایک با به‌روزرسانی پخش هوایی Sky Sports اشاره‌ای زیادی به آینده لیورپول ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: جیمز پیرس آمار ترسناک لیورپول را برجسته کرد که دیروز یکی از بازیکنان قرمزها را عصبانی کرد.

اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، ادواردز و هیوز به وضوح در مورد آینده ون دایک در اوایل تابستان در لیورپول با جدایی یورگن کلوپ به هم نمی‌ریزند.

خود این بازیکن گفته است که قصد دارد “بخشی از” آینده نزدیک در آنفیلد باشد، که به عنوان یک دعوت آشکار برای روسای باشگاه است تا در مذاکرات قرارداد غوطه ور شوند و هرگونه شک و تردید در مورد وضعیت کاپیتان را برطرف کنند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

علیرغم اینکه قرمزها 10 بازی خانگی بدون کلین شیت در لیگ برتر را پشت سر می گذارند، اما این یک کمپین رستگاری برای این بازیکن 32 ساله بوده است که از تابستان گذشته با حضور در لیگ قهرمانان اروپا در اوج مجدد این تیم بوده است. صلاحیت با خیال راحت با مسابقاتی که در اختیار دارند تضمین شده است.

حتی با وجود مسئولیت کاپیتانی کشورش در یورو 2024 تا چند هفته دیگر، به نظر می رسد که فن دایک آماده است تا با سران لیورپول بنشیند و امیدوارم به توافقی سریع برسد که باعث شود او بخشی جدایی ناپذیر از تیم باقی بماند. برای چند سال دیگر

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/06/van-dijk-contract-talks-liverpool/ منبع: