نیمه اول فاجعه بار یونایتد: ایمن و ضعیف! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2019635
17 مه 1403 در 11:50 ب.ظ.
923 امتیاز خبر

4نقطه نظر

منچستریونایتد در نیمه اول دیدار امشب با نتیجه 2-0 مغلوب کریستال پالاس شد.

نیمه اول فاجعه بار یونایتد: ایمن و ضعیف!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه شاگردان اریک تانهاچ برای کسب سهمیه لیگ اروپا به رقابت می پردازند و شانسی برای باخت ندارند، اما در نیمه اول دیدار امشب مقابل کریستال پالاس عملکرد بسیار ضعیفی از خود ارائه کرده اند.

شب بد یونایتد ساعاتی قبل از بازی آغاز شد. چرا که برونو فرناندز یکی از بهترین بازیکنان آنها در بازی های قبلی، بازی امشب را به دلیل مصدومیت از دست داد.

2019075

این شب کابوس وار سپس با گل اول کریستال پالاس در دقیقه 12 بازی به پایان رسید پس از اینکه مایکل اولیسه در میانه میدان توپ را به دست آورد، چند بازیکن یونایتد را دفع کرد و پس از ورود به محوطه جریمه، به سمت راست شوت کرد و گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه شیاطین سرخ پیشروی کردند اما نه تنها دروازه پالاس را باز نکردند، بلکه در مهار ضربه هم ناکام ماندند و پس از دقایقی گل دوم را نیز به ثمر رساندند.

2019073

در دقیقه 40، ژان فیلیپ ماته آ در سمت راست محوطه جریمه یونایتد به توپ رسید و وقتی کسی انتظار ضربه ای را نداشت، با برخورد به تیرک دروازه، نتیجه 2-0 شد و اختلاف 2 گل شد.

یونایتد در صورت شکست در بازی امشب هر شانسی برای بازگشت به رده ششم از دست می دهد و در آستانه از دست دادن سهمیه اروپا خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی