سرخیو رومرو معتقد است یوونتوس باید میسون گرین وود را به خدمت بگیرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


سرجیو رومرو دروازه بان سابق منچستریونایتد معتقد است که یوونتوس باید میسون گرینوود را در تابستان امسال به خدمت بگیرد زیرا گزارش هایی مبنی بر احتمال انتقال این مهاجم به این باشگاه ایتالیایی وجود دارد.

این بازیکن آرژانتینی که در حال حاضر برای بوکاجونیورز مشغول به کار است، در 6 سال حضورش در منچستر، 61 بازی برای یونایتد انجام داد و تحت هدایت لوئیس فن خال با انتقال آزاد به این باشگاه پیوست.

در طول این مدت، رومرو می‌دید که گرین‌وود – فارغ‌التحصیل آکادمی – پس از اولین بازی مهاجم انگلیسی در سال 2019، خود را به عنوان یکی از اعضای ارشد تیم تثبیت می‌کرد.

بنابراین، این دروازه بان که چهار سال در ایتالیا برای سمپدوریا بازی کرد، در موقعیت خوبی قرار دارد تا ارزیابی خود را از مناسب بودن گرین وود برای سری آ و به ویژه یوونتوس انجام دهد.

همانطور که توسط The Peoples Person در اینجا نقل شده است، یوونتوس با جذب گرین وود مرتبط شده است و رومرو معتقد است که این بازیکن 22 ساله یک بازیکن فوق العاده خواهد بود که می تواند به تکمیل خط مقدم بانوی پیر کمک کند.

زمانی که La Gazzetta dello Sport در مورد باشگاه بعدی گرین‌وود پرسید، همانطور که TuttoMercatoWeb نقل کرد، دروازه‌بان پاسخ داد: «من متقاعد شده‌ام که میسون در هر تیم بزرگی، حتی یوونتوس، عملکرد خوبی خواهد داشت. سه گانه گرین وود-ولاهوویچ-چیزا فوق العاده خواهد بود.

فدریکو کیزا، که خود قبلاً با انتقال به یونایتد لینک شده بود، یک مهاجم همه کاره است که می تواند در هر دو جناح بازی کند، در حالی که دوسان ولاوویچ شماره 9 خارج از بازی است.

به طور مشابه، یوونتوس اغلب دفاع سه نفره را در سیستم 3-5-2 به کار می گیرد. با یک تغییر جزئی، این می تواند به یک سیستم 5-2-3 تبدیل شود تا یک فوروارد اضافی را فعال کند.

به این ترتیب، این مثلث هجومی، با کیزا در سمت چپ و ولاوویچ از وسط، سپس به گرینوود اجازه می‌دهد در موقعیت ایده‌آل خود بازی کند – یک مهاجم داخلی در سمت راست.

آندره آ کامبیاسو، مدافع راست بانوی پیر، یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان تیمش در سال جاری بوده است و در 26 بازی در سری آ 2 گل و 3 پاس گل به ثمر رسانده است. ، این بازیکن 22 ساله را قادر می سازد تا به خوبی از داخل برش دهد و به طور موثر بین عرض تیم تعادل ایجاد کند.

بنابراین، واضح است که چرا یوونتوس در زمانی که قرارداد قرضی او در ختافه به پایان می رسد، پیشرفت هایی را برای جذب گرین وود انجام داده است، زیرا آنها ارزیابی رومرو را از مناسب بودن مهاجم برای یازده تیم اصلی خود دارند.

با قاطعیت یونایتد که گرین‌وود به‌عنوان قرضی دیگر فرستاده نخواهد شد، زیرا باشگاه به دنبال یافتن بالاترین پیشنهاد برای این بازیکن 22 ساله در تابستان امسال است، ورود یوونتوس به شکار خبر خوش‌آمد مسئولان اولدترافورد خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/23/sergio-romero-believes-juventus-should-sign-mason-greenwood-277902/ منبع: