سردار آزمون منتظر گلزنی مقابل اتلتیکو است

ملی پوش ایرانی بایرلورکوزن در جمع بازیکنان ذخیره تیمش مقابل اتلتیکو مادرید قرار دارد.

سردار آزمون منتظر گلزنی مقابل اتلتیکو است


سرویس خبر شماره: 1843607
22 سپتامبر 1401 در 22:53
3.7 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

تیم فوتبال بایرلورکوزن که در رده هفدهم جدول بوندسلیگا آلمان قرار دارد، در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ با یک گل شکست خورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022-23، تیم فوتبال بایرلورکوزن که سردار آزمون را در فهرست بازیکنان خود دارد، در بایر به میدان می رود. آرنا از ساعت 23:30 امشب (به وقت ایران) به مصاف تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا می رود.

سردار آزمون پیش از این موفق شده بود در سه فصل لیگ قهرمانان اروپا با تیم های روستوف و زنیت سن پترزبورگ روسیه 8 گل به ثمر برساند و امیدوار است امسال با بایرلورکوزن به این هدف برسد.

سردار آزمون پس از غیبت در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در بایرلورکوزن مقابل کلوب بروژ و بازی به عنوان بازیکن تعویضی، در بازی امشب مقابل اتلتیکو مادرید نیز نیمکت نشین است.

ستاره ایرانی بایرلورکوزن که در 6 هفته اخیر بوندسلیگا آلمان هنوز موفق به گلزنی نشده و در 2 بازی حضور ثابت و 4 بار تعویض شده است، امیدوار است در بازی امشب شانس بیشتری برای درخشش مقابل شاگردان سیمئونه برای گلزنی داشته باشد.