ویکتوریا پلزن 0-2 اینتر; یک پیروزی دلگرم کننده برای تیم اینزاگی

در دقیقه 61، ویکتوریا پلژن 10 بازیکن شد تا اینتر کار آسان تری را پیش رو داشته باشد. پل بوکا، هافبک ویکتوریا در ابتدا به دلیل خطا روی بارلا کارت زرد دریافت کرد، اما وقتی داور صحنه را از طریق VAR بررسی کرد، به این نتیجه رسید که او باید مستقیماً با کارت قرمز اخراج می شد.

اینتر که حالا حریف را 10 نفره می دید، به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 70 پاداش حملات خود را دریافت کرد. این بار ژکو دامفریس را در سمت راست با دید خوبی پیدا کرد که در فضا بود. پاس ژکو با تک شوت دامفریس به گل دوم اینتر تبدیل شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، اینتر تقریباً به گل رسید. از روی یک ضربه ایستگاهی، ضربه سر ژکو توسط استنک مهار شد و ضربه آچربی توسط یاملکا مهار شد تا اینتر نتواند گل دوم را به ثمر برساند.

9 دقیقه بعد پلژنه این شانس را داشت که یکی از گل های خورده را جبران کند. ضربه ایستگاهی این تیم توسط وکلانووا روی دروازه فرستاده شد و باسی می خواست با ضربه سر دروازه ایتالیایی ها را باز کند اما اونانا، مدافع اینتر توپ را از نوک انگشتان دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد. در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا اینتر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اینتر هفته اول رقابت ها را با شکست 2-0 مقابل بایرن مونیخ در خانه آغاز کرد و ویکتوریا پلژن در هفته اول به مصاف بارسا رفت و با شکست سنگین 5-1 از زمین مسابقه اخراج شد. این بازی برای اینتر بسیار مهم بود زیرا نگرفتن سه امتیاز می تواند مانع از خروج آنها از گروه سخت با حضور بایرن مونیخ و بارسلونا شود.

اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه ویکتوریا پلژن به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست دهد.

ویکتوریا پلزن 0-2 اینتر;  یک پیروزی دلگرم کننده برای تیم اینزاگی

همانطور که انتظار می رفت اینتر در اوایل بازی شروع به حمله به دروازه ویکتوریا کرد و در دقیقه 17 نزدیک بود به گل برسد اما دروازه بان چکی موفق شد ضربه ادین ژکو را مهار کند. سه دقیقه بعد مهاجم بوسنیایی اینتر موفق به گلزنی شد. کوریا نگاه خوبی داشت تا ادین ژکو را در سمت چپ محوطه جریمه پیدا کند تا دروازه ویکتوریا باز شود.

به گزارش ورزشی، ویکتوریا پلین و اینتر دو تیمی که در هفته اول گروه C لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی ویکتوریا به مصاف حریفان خود رفتند در دوشان آرنا به مصاف هم رفتند.


سرویس خبر شماره: 1843610
22 سپتامبر 1401 @ 11:08 ب.ظ
444 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در دقایق بعد، اینتر دو موقعیت خوب برای باز کردن دروازه حریف داشت و ضربه های میختاریان هر بار توسط دروازه بان ویکتوریا پلژان مهار شد. در دقایق بعد از شدت حملات اینتر کاسته شد تا اینکه تیم ویکتوریا در دقیقه 45 نزدیک بود دروازه اینتر را باز کند. شوت خوب ویکانووا روی سقف دروازه اینتر فرود آمد تا نیمه اول با برتری 1-0 اینتر به پایان برسد.

اینتر نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و در دقیقه 49 ژکو یک فرصت خوب دیگر برای گلزنی داشت که توسط استنک مهار شد. دامفریس در دقیقه 53 فرصت گلزنی را داشت که توپ او از بالای تیر افقی عبور کرد.