سرمربی آشنا در راه لیگ برتر (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2020171
20 مه 1403 در 1:42 ب.ظ.
3.6 هزار |

2نقطه نظر

چادرملو اردکان با پیروزی مقابل خوشه طلایی گامی دیگر به سوی لیگ برتر برداشت.

سرمربی آشنا در راه لیگ برتر (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت ها در هفته های پایانی لیگ برتر به اوج خود رسید و روز گذشته سه تیم برتر لیگ برتر موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و نفت مسجد سلیمان عملا شانس حرکت رو به جلو را از دست داد. ، اما در این بین شاگردان سعید اخباری توانستند با حفظ رتبه دوم در رده بندی شرایط خود را بهبود بخشند.

2019956

سعید اخباری که سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را با تیم های سایپا و ماشین سازی دارد، انگیزه زیادی دارد که در دومین سال فعالیت و حضورش در لیگ یک چادرملو را به سطح اول فوتبال ایران برساند. دیروز. آنها توانستند در حضور هواداران یزدی مقابل خوشه به پیروزی ارزشمندی دست یابند تا طلا بگیرند و عقب نمانند.

شاگردان اکبری روز گذشته اگرچه تنها یک بار دروازه خوشه طلایی ساوه را باز کردند اما پر هجومی بودند و نمایشی کاملا تاکتیکی و تهاجمی مقابل حریف انجام دادند و در نهایت توانستند از روی پاس سعید محمدی فرد و ضربه سر یحیی زاده گل پیروزی را به ثمر برسانند. .

چادرملو اردکان در حال حاضر دو امتیاز بیشتر از فجر شهید سپاسی شیراز دارد و در رده دوم جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد و امیدوار است در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل و پیکارهای حساسی مانند مس کرمان، فجر و… موفق شود. لیگ.

مجله اخبار فوتبال داخلی